2015-08-31, 18:30
Medlem
Dissociatives avatar
Tjena! På mitt nya jobb (butik) upptäckte jag en låda där det låg ett flertal förpackningar av rulltobak.
Jag övertalade chefen att sätta upp dessa så att de syns och kan säljas, då de tidigare legat i en låda (alltså har förmodligen ingen kund vetat om att de har funnits och då har inga blivit sålda, de kan alltså ha legat där hur länge som helst)

Hur som helst, det visade sig att alla paket Hamilton som låg där var mögliga. Tänkte dock inte mer på saken*utan på väg hem köpte jag ett paket john silver rulltobak.

Nu när jag öppnade min tobak så var den jävligt torr, jag såg dock inget mögel men tyckte att lite av tobaken hade en lite grönaktig nyans. Tror tobaken luktar som den ska, men är inte 100% säker. Tobaken har alltså under en lång tid legat i en låda i rumstemperatur men i obruten förpacking.

Tror ni den är okej att röka?

/Dissociative
Citera
2015-08-31, 18:43
Medlem
Om den inte innehåller mögel så ska den gå att röka, men för den sakens skull så betyder det inte att det är särskilt gott.
Citera
2015-08-31, 18:51
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zodnik
Om den inte innehåller mögel så ska den gå att röka, men för den sakens skull så betyder det inte att det är särskilt gott.

Tror jag lämnar tillbaka skiten, enda problemet är att jag inte har nåt kvitto..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in