2005-10-24, 22:00
Medlem
TomiXs avatar
Är dessa något att må bra över att ha i medicinskåpet? Eller är det ungefär lika upphetsande som att se grannen hämta posten?
Citera
2005-10-24, 22:57
Medlem
GaiNs avatar
Inget jag skulle värdera särskillt högt att ha hemma. Är det Nootropil du menar med Picacetam så kan det väl vara bra, liksom Baklofen, mot sina egentliga ändamål nämligen att minska muskelkramper/muskelryckningar.

Alvedon är bättre att ha hemma om man inte har någon medicinsk användning för de ovannämda.
Citera
2005-10-24, 23:04
Medlem
TomiXs avatar
Okej, då håller jag mig till Karisoprodol, det fungerar till mer än det är tänkt
Citera
2005-10-24, 23:43
Bannlyst
Baklofen har ingen ruseffekt värd att tala om alls. Hur likt GHB det än ser ut att vara. Skjuter man det så blir det rätt knepigt att gå, annars mår du på din höjd lite illa.
Citera
2005-10-24, 23:59
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Okej, då håller jag mig till Karisoprodol, det fungerar till mer än det är tänkt

Somadril är småmysigt :-) Antar att du hittat i någons med.skåp då läkemedlen var så lika varandra, och vem(som hänger i drogforumen@fb, köper baklofen på ett internetapotek?) :-D
Citera
2005-10-25, 00:02
Medlem
Unbalanceds avatar
Vet ett par som gillar baklofen starkt, fast då i ganska höga doser.
Själv har jag aldrig fått någon vidare smak för dom, värderar Soma väldigt
mkt högre.
Citera
2005-10-25, 00:16
Bannlyst
Hur höga doser då? Blir fundersam om man dömt ut något som kan komma till pass. Jag tyckte de var ok mot ledvärk på abs. Nån sa att det boostade benzo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in