Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-08-30, 22:23
Medlem
CrazyMimmis avatar
Hej, ultima thules biljetter sålde slut sjukt snabbt.
Jag är nu på jakt efter en lördagsbiljet eller 2 dagarabiljett
dagarabiljett.
Någon som har några tips på vart jag kan finna dem?
Mvh
Citera
2015-08-31, 00:27
Medlem
st0ckiss avatar
De gick galet jävla skitfort! Hann inte köpa en själv, tyvärr.
Men kolla på deras Facebooksida, lägg upp en annons där om att du köper biljett. Men du får nog vara beredd att betala, sett folk som erbjudit 1500 spänn för en lördagsbiljett...
Citera
2015-08-31, 01:08
Medlem
CrazyMimmis avatar
Jo tack det märkte jag.
Jo är beredd att betala. Tussen tack för tipset. Där kollar jag hela tiden.
Citera
2015-08-31, 01:13
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyMimmi
Jo tack det märkte jag.
Jo är beredd att betala. Tussen tack för tipset. Där kollar jag hela tiden.

Bra bra, för betala lär du få göra och en hutlös summa dessutom. :P Helt sjukt vad biljetterna gått.
Håll även koll på Blocket och Tradera, inte omöjligt att en biljett kommer ut där, även om det förmodligen är allra störst chans på Thules sida på Facebook.

Hoppas du får tag i din biljett
Citera
2015-09-18, 11:00
Medlem
Jag lyckades få en biljett till fredag, men inte min kompis. Har gett upp att få tag på fler biljetter, men söker resesällskap från Skövde ( ellet i närheten), både för att det är roligare och för att spara nån krona på resan.
Citera
2015-09-20, 21:09
Medlem
ArturoBandinis avatar
Blir en extraspelning helgen innan.
Citera
2015-09-20, 21:19
Medlem
st0ckiss avatar
Skrev detta i Ultima Thule-tråden

"Utan fansen är vi ingenting! Därför har vi valt att köra en extradag på releasepartyt. Trycket på biljetter har varit superstort. Och massor av fans blev utan. Så lördagen den 21/11 blir det en tredje dag. Biljetterna släpps klockan 12.00 nu på lördag (26/9) Vi har dom bästa fansen i hela världen."

(FB) Ultima thule - den ultimata tråden! /Mod
Citera
2015-10-24, 08:34
Medlem
Hur säljer man smidigast sin biljett så att det blir någorlunda säkert för köparen? ( säljer alltså INTE här, utan kommer att lägga ut den via tradera)

Läste någonstans att folk helst vill köpa ATG utskrivna biljetter, för att minimera risken att det finns flera biljetter med samma bokningsnummer i omlopp, men går det ens med biljetter från noshame?

Smidigast för mig är ju att bara maila pdf-filen, men hag inser ju att ur köparens synpunkt är det riskabelt, då han/hon inte vet om jag sålt samma biljett 10-20 ggr.
Citera
2015-10-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100kgpappa
Hur säljer man smidigast sin biljett så att det blir någorlunda säkert för köparen? ( säljer alltså INTE här, utan kommer att lägga ut den via tradera)

Läste någonstans att folk helst vill köpa ATG utskrivna biljetter, för att minimera risken att det finns flera biljetter med samma bokningsnummer i omlopp, men går det ens med biljetter från noshame?

Smidigast för mig är ju att bara maila pdf-filen, men hag inser ju att ur köparens synpunkt är det riskabelt, då han/hon inte vet om jag sålt samma biljett 10-20 ggr.
Lägg ut den på blocket så får du den såld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in