2015-08-30, 16:44
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Ja det finns folk från alla etniciteter som begår alla möjliga brott. Vad är din poäng? Därför måste vi importera massvis med sådana idioter från tredje världen? Vi har inte nog med egna brottslingar tänker du? Hur i helvete är du funtad människa?

Poängen är ju givetvis att rubriken i trådstarten är felaktig tills motsatsen är bevisad.

Vart har du sett mig skriva det? Kan inte minnas det, tror inte jag har skrivit det heller men varsågod att kolla min inläggshistorik och se om du finner stöd för att jag tycker att vi för en hållbar invandringspolitik.

Ber om ursäkt för att vi är så extremt OT nu, för vi vet ju som sagt inte vem som begått brottet.
Senast redigerad av Ostfralla2000 2015-08-30 kl. 17:02.
Citera
2015-08-30, 16:55
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Nej, du är rasist för att du hävdar att "sanningen" är att det är "EU-Zigenare" som begått brottet.

Kan förstå om ni vill spekulera i sånt i dom fallen där massmedia mörkar, men än så länge finns det ju som sagt inte ens några misstänkta vad vi vet.
Jag tror det är ligor från östeuropa som ligger bakom rånet. Inget rasistiskt med det. Likaväl som jag oftast tror att svenskar ligger bakom brott där hembränning är inblandat. Likaväl som jag tror det är somalier när det är fråga om khatsmuggling.
Citera
2015-08-30, 16:56
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Tvivlar du på Expressens uppgifter eller? Alla "dövstumma" som försöker lura folk på pengar är kriminella "EU-migranter" som är i Sverige för att begå brott. Svårare än så är det inte.

Expressen har inte särskilt hög trovärdighet nej.

Nej, en stor del av dessa "dövstumma" rånare är "EU-migranter", men inte alla. Dessutom hävdar TS att det var just "Zigenare" som utfört brottet, inte EU-migranter.
Citera
2015-08-30, 17:01
Medlem
Citat:

Nej, en stor del av dessa "dövstumma" rånare är "EU-migranter", men inte alla. Dessutom hävder TS att det var just "Zigenare" som utfört brottet, inte EU-migranter.
Av den anledningen att det finns såna som du och att media inte skriver etnicitet så skrev jag troligtvis EU zigenare. Med all sannolikhet så är det just samma sorts zigenare som
Du kan se tigga runt varje hörn samt samma sorts zigenare som ockuperar områden olagligt och bosätter, skräpar ner, miljöförstörelse, bryter otaligt många lagar och kommer undan med det. Allt tyder på att det just är EU zigenare. All fall där man utgett sig för stt vara dövstum med namnlistor av just sorten som är på bild har varit zigenare som gått runt och sysslat med lurendrejeri och stölder.
Citera
2015-08-30, 17:01
Medlem
spoilers avatar
Citat:

Nej, en stor del av dessa "dövstumma" rånare är "EU-migranter", men inte alla. Dessutom hävdar TS att det var just "Zigenare" som utfört brottet, inte EU-migranter.

Ge gärna ETT exempel på "dövstumma" som inte varit zigenare.
Citera
2015-08-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Det börjar fan bli för mycket. Åldringsrån på ljusa dagen och GM slår sig fria.

Vad gör FITTPOLISEN MER ÄN LÄGGER NER UTREDNINGAR?
De gör tillslag mot trimmade mopeder, EPA-traktorer som har fler än 3 växlar etc etc....
Citera
2015-08-30, 17:05
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:

EU-migranter är kodordet för zigenare från Östeuropa, främst Rumänien.
Citera
2015-08-30, 17:06
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:

Har du sprungit på många "dövstumma" med lappar på stan som inte är EU-migranter? Förövrigt är "EU-migranter" en omskrivning för östeuropeiska romer, eller "Zigenare" som du själv uttrycker saken.
Citera
2015-08-30, 17:11
Medlem
tzjs avatar
Undrar om den handlingskraftige samariten som krossade bilrutan, får stå till svars för det tilltaget?

Dom där östeuropéerna verkar ju trots allt ha frikort i Sverige menar jag. Han blir säkert ersatt för sin trasiga bilruta medan den händige svensken får böta för skadegörelse. Hoppas inte det blir så iaf.

Nästa gång får vi hoppas att åldringsrånarna blir invalidiserade istället, och får spendera resten av sina patetiska liv genom att äta och skita ur slangar.

Min dröm är att dessa parasiter dör som flugor när vintern kommer.
Citera
2015-08-30, 17:18
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storakuken
Av den anledningen att det finns såna som du och att media inte skriver etnicitet så skrev jag troligtvis EU zigenare.

Citat:
Ursprungligen postat av Storakuken
Man är rasist om man säger sanningen.

Du börjar med att skriva "troligtvis", ett par inlägg senare så är det en vedertagen sanning.

Jag gillar inte heller att media inte vågar säga som det är många gånger, men tycker du det hade vart lämpligt om dom i nuläget skulle ha gått ut med att det "troligtvis var Zigenare"? Finns ju som sagt ingen misstänkt.

Såna som jag?
Senast redigerad av Ostfralla2000 2015-08-30 kl. 17:20.
Citera
2015-08-30, 17:18
Medlem
Svithjods avatar
Citat:

Zigenare och EU migranter är PK synonymer ditt dumknullade arsle, zigenare är notoriska tjuvar och ger sig mycket gärna på svaga äldre människor.
Citera
2015-08-30, 17:21
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Du börjar med att skriva "troligtvis", ett par inlägg senare så är det en vedertagen sanning.

Jag gillar inte heller att media inte vågar säga som det är många gånger, men tycker du det hade vart lämpligt om dom i nuläget skulle ha gått ut med att det "troligtvis var Zigenare"? Finns ju som sagt ingen misstänkt.
Nej men det finns något som heter vittnen och varför tror du tidningarna skriver "dövstum"? Det är bara zigenare som spelar dövstumma och lytta för att tigga pengar eller ha en chans att stjäla om de kommer åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in