2015-08-29, 11:04
Medlem
Okej, för att tysta gnällarna först så, pengar finns det gott om och jag har ingen lust att researcha ihop något själv vilket jag gjort många gånger förr, jag vill helt enkelt prova någon annans förslag/recept för success..

Så nu till frågan :

Vilka är de bättre online PT scheman man kan köpa där ute just nu ? Det finns ju många som är framgångsrika, speciellt på viktminskningsfronten, men skulle gärna få fram fler alternativ på muskelöknings PT program.

Delge gärna exakt vad som är speciellt bra med ett visst program.

Tack på förhand
Citera
2015-08-29, 12:04
Medlem
För ett färdigt program behöver du inte köpa något. Stronglifts 5x5, Westside For Skinny Bastards, 20 rep squat program, Madcow osv..... är alla exempel på program som finns där ute och är gratis. De är riktade till folk som vill gå upp i muskelmassa. Madcow är riktigt bra om du inte är nybörjare, och det är utvecklat för tävlande i amerikansk fotboll som måste lägga på sig lite mer muskler. Sen finns även HST och German Volume training som jag har hört bra saker om, men vet inte exakt hur upplägget på dessa är.

Att betala en PT på internet för att få ett program är slöseri med pengar. De sitter inte på några hemligheter som de andra programmen inte lägger märke till. Dessutom ger de flesta samma program till alla sina klienter. Då är det bättre att försöka hitta en coach som kan göra det individanpassat. Annars funkar ovan nämnda program minst lika bra som något du betalar för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in