Citat:
Ursprungligen postat av
isch
Mja, tanke på mängden judetrådar som dyker upp i denna forumsdelen så tycker jag att det är intressant att folk som du fortfarande kommer dragande med samma visa om censur och raderade inlägg - helt utan belägg - där det enda man hittar är klockrena OT inlägg.
För det är ju det som är problemet, att viss användare alltid vill vrida ett ämne bort ifrån satta topic in till något mer nära deras hjärta - judar, SD, feminism eller vad det nu må vara för dagen.
Nu handlar ju dock denna tråden i huvudsak om det judiska inflytandet på internet & Flashback, så kan man inte diskutera det här så vet jag inte riktigt var ni vill att man ska göra det, om ens överhuvudtaget?
Exempel på när judediskussionen har fått tillsägelser och varningar av moderatorer är vad gäller situationen i Ukraina. En judisk revolution, finansierad av judar, styrd av judar, påhejad av judar och propagerad för av judiska mediahus - men tillsägelser delades ut när man diskuterade det faktumet.
Förstår man inte judefrågan så har man inte förstått någonting.
Jag har besökt Flashback mer eller mindre regelbundet sedan ett gäng år tillbaka och har märkt en tydlig svängning i hur judefrågan behandlas, framförallt vid tidpunkten då 'Judiska maktförhållanden' stängdes ner.
Om det berodde på ett seriöst försök att faktiskt låta judefrågan diskuteras i berörda ämnen eller sionistiskt tystande av vad som höll på att utvecklas till ett mycket intressant delforum lämnar jag osagt. Klart är åtminstone att den samlade helhetsdiskussionen och kunskapsbanken som byggdes där nu helt saknas på Flashback.