2015-08-27, 11:08
Medlem
JakeTheMusss avatar
I vanliga fall brukar priser skena och hundratals sparkas när judar tar över företag. Men hur kommer utvecklingen se ut på FB om judar hamnar vid rodret? Personligen tror jag de kommer hålla uppe samma gamla fasad som FB har varit men i bakgrunden sälja information till Expo, Mossad mm. Att banna alla som kritiserar Israel och vill se judarna döda hade varit alldeles för genomskinligt.

Jag tycker vi kan använda denna tråd för att diskutera kopplingar mellan judiska övertagnaden av internetforum och jämföra med Flashback, se om vi kan hitta likheter. Samt komma med egna funderingar.

Exempel!

1. 4chan är/var judiskt om jag inte minns fel och där brukar det på daglig basis spammas med rasblandningstrådar, pro-israel och anti-vit propaganda.

2. Reddit är judiskt och förbjuder folk att skriva saker som kränka andra, lättkränkta människor. Ständig ström av liberalismpropaganda finns också där.
Citera
2015-08-27, 11:50
Moderator
MondoBizarros avatar
Enda stället som den här möjligen kan höra hemma är Flashback, men bli inte förvånad om modsen där inte håller med.

Övriga dator- och IT-diskussioner --> Flashback
/Moderator
Citera
2015-08-27, 11:53
Medlem
Diseaseds avatar
Finns mycket som pekar på att den sionistiska 'värdegrunden' redan infiltrerat Flashback bortom räddning.

Det blev extremt tydligt när man släckte ner "Judiska maktförhållanden" och hänvisade att den judiska makten kan diskuteras i berörda delforum istället (likt den här tråden), men när man då gör det, precis som moderatorn ovan är inne på, så raderas det.

Judefrågan är till stor del redan bannlyst från Flashback sedan ett tag tillbaka. Jag kan rekommendera Nordfront-forum för fri diskussion i ämnet
Citera
2015-08-27, 12:19
Medlem
/pol/ har väl ändå många ansikten på diskussionen, har alltid känt en överhängande judekriticism där
Hittade denna där nu http://i.imgur.com/vNgjkY6.png.
Beskriver hur deras skrifter uppmuntrar till disrespekt och mord på samtliga icke judar.

Känns allmänt anti-religiöst där faktiskt.
Flashback vet jag inte men vad skulle Expo göra med sådan information, gripa alla kritiker när dom tagit över landet eller?
Citera
2015-08-27, 14:52
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Finns mycket som pekar på att den sionistiska 'värdegrunden' redan infiltrerat Flashback bortom räddning.

Det blev extremt tydligt när man släckte ner "Judiska maktförhållanden" och hänvisade att den judiska makten kan diskuteras i berörda delforum istället (likt den här tråden), men när man då gör det, precis som moderatorn ovan är inne på, så raderas det.

Judefrågan är till stor del redan bannlyst från Flashback sedan ett tag tillbaka. Jag kan rekommendera Nordfront-forum för fri diskussion i ämnet

Mja, tanke på mängden judetrådar som dyker upp i denna forumsdelen så tycker jag att det är intressant att folk som du fortfarande kommer dragande med samma visa om censur och raderade inlägg - helt utan belägg - där det enda man hittar är klockrena OT inlägg.

För det är ju det som är problemet, att viss användare alltid vill vrida ett ämne bort ifrån satta topic in till något mer nära deras hjärta - judar, SD, feminism eller vad det nu må vara för dagen.
Citera
2015-08-27, 14:56
Medlem
hippykillers avatar
Har inte denna fråga varit uppe i Flashback-delen redan?

Hur vet du att inte Judar redan idag styr flashback ? Alla är ju anonyma så det kan ju dölja sig en jude bakom alla moderatorer och administratörer utan att du vet om det.
Citera
2015-08-27, 15:22
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Mja, tanke på mängden judetrådar som dyker upp i denna forumsdelen så tycker jag att det är intressant att folk som du fortfarande kommer dragande med samma visa om censur och raderade inlägg - helt utan belägg - där det enda man hittar är klockrena OT inlägg.

För det är ju det som är problemet, att viss användare alltid vill vrida ett ämne bort ifrån satta topic in till något mer nära deras hjärta - judar, SD, feminism eller vad det nu må vara för dagen.

Nu handlar ju dock denna tråden i huvudsak om det judiska inflytandet på internet & Flashback, så kan man inte diskutera det här så vet jag inte riktigt var ni vill att man ska göra det, om ens överhuvudtaget?

Exempel på när judediskussionen har fått tillsägelser och varningar av moderatorer är vad gäller situationen i Ukraina. En judisk revolution, finansierad av judar, styrd av judar, påhejad av judar och propagerad för av judiska mediahus - men tillsägelser delades ut när man diskuterade det faktumet.

Förstår man inte judefrågan så har man inte förstått någonting.

Jag har besökt Flashback mer eller mindre regelbundet sedan ett gäng år tillbaka och har märkt en tydlig svängning i hur judefrågan behandlas, framförallt vid tidpunkten då 'Judiska maktförhållanden' stängdes ner.

Om det berodde på ett seriöst försök att faktiskt låta judefrågan diskuteras i berörda ämnen eller sionistiskt tystande av vad som höll på att utvecklas till ett mycket intressant delforum lämnar jag osagt. Klart är åtminstone att den samlade helhetsdiskussionen och kunskapsbanken som byggdes där nu helt saknas på Flashback.
Citera
2015-08-27, 17:00
Medlem
Xeliouss avatar
Jag tycker det daltas för mycket med såna här uppenbarligen psyksjuka tramspellar som TS. Mentalvården är inte vad den har varit men varför måste vi stå ut med deras psykoser?
Citera
2015-08-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Jag tycker det daltas för mycket med såna här uppenbarligen psyksjuka tramspellar som TS. Mentalvården är inte vad den har varit men varför måste vi stå ut med deras psykoser?

Hittade denna print screen på 4chan även.
Påstår inte att du är med i den gruppen men ditt inlägg kändes som ett exempel på saken.
Eller är jag bara en galen konspiratoriker?

http://i.imgur.com/Jm2V5CA.png
Citera
2015-08-27, 18:30
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor.peppah
Hittade denna print screen på 4chan även.
Påstår inte att du är med i den gruppen men ditt inlägg kändes som ett exempel på saken.
Eller är jag bara en galen konspiratoriker?
Du är galen ja. Att tro att jag är den ende normalt funtade som tycker det finns för många mentalsjuka är... knäppt. Nu trodde du alltså instinktivt att jag skulle vara någon på 4chan, vad nu i h-vete det är, dessutom har du memorerat och Prt Sc... aj aj.

Du kanske kan berätta om dina erfarenheter av psykvården och vad de har för synpunkter på snack om judar som styr världen?
Senast redigerad av Xelious 2015-08-27 kl. 18:33.
Citera
2015-08-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du är galen ja. Att tro att jag är den ende normalt funtade som tycker det finns för många mentalsjuka är... knäppt. Nu trodde du alltså instinktivt att jag skulle vara någon på 4chan, vad nu i h-vete det är, dessutom har du memorerat och Prt Sc... aj aj.

Hittade alltså bilden i tråden på 4chan med topic.
Den är aktiv för tillfället men försvinner nog efter någon dag.

Bilden ifråga kommer från en judisk sida, som uppmuntrar sina kämpar att hånföra dem, som lägger fram "antisemitiska" inlägg, på 4chan (eller flashback).

Du hånförde TS utan särskild riktad verkan och därför landade min misstanke.
Eftersom ditt inlägg följde dom precisa instruktioner som stämmer med jude-inetkrigarnas..

Bara en liten observation grundad på den bilden och med tanke på att 4chan är topic även i denna tråd.

Edit: Bilden kan mycket väl vara fejkad och inte alls inneghålla genuina uppgifter om judesidan ifråga.
Se det som kuriosa. Edit2: misstänkt fejkad http://i.imgur.com/PIXh6il.jpg
/ignore me
Senast redigerad av doctor.peppah 2015-08-27 kl. 18:46.
Citera
2015-08-27, 18:46
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor.peppah
Hittade alltså bilden i tråden på 4chan med topic.
Den är aktiv för tillfället men försvinner nog efter någon dag.

Bilden ifråga kommer från en judisk sida, som uppmuntrar sina kämpar att hånföra dem, som lägger fram "antisemitiska" inlägg, på 4chan (eller flashback).

Du hånförde TS utan särskild riktad verkan och därför landade min misstanke.
Eftersom ditt inlägg följde dom precisa instruktioner som stämmer med jude-inetkrigarnas..

Bara en liten observation grundad på den bilden och med tanke på att 4chan är topic även i denna tråd.

Edit: Bilden kan mycket väl vara fejkad och inte alls inneghålla genuina uppgifter om judesidan ifråga.
Se det som kuriosa.
Du vill inte diskutera din kontakt med den svenska psykvården och vad de har att säga om snack om "judarnas världsherrevälde"? För övrigt skulle jag knäcka din kroknäsa om du kallade mig jude i rl, jag är väldigt trött på sinnesslöa patrask som ska förklara sina egna misslyckade liv med konspirationsteorier om judar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in