2005-10-24, 14:07
Bannlyst
Har käkat Xanor 2 mg om dan i drygt en månad. Det tråkiga är att min kärlek Stilnoct, har helt tappat effekten.. Vill fan inte leva mer.
Citera
2005-10-24, 14:24
Medlem
WeeMaans avatar
Sluta med xanoren så kommer nog effekten tillbaka av stilnoct, men då vill du nog endå inte leva längre..
Citera
2005-10-24, 14:25
Medlem
GaiNs avatar
Du har alltså ätit 2mg Alprazolam om dagen, inte något Zolpidem? Som du kan läsa i fass:

"Behandlingseffekten kan påverkas om du tar Stilnoct tillsammans med läkemedel mot vissa psykiska sjukdomar, något annat sömnmedel, lugnande eller ångestdämpande medel, medel mot depression, vissa starka smärtstillande läkemedel, narkosmedel, vissa antihistaminer (mot allergi) med lugnande effekt, läkemedel mot epilepsi eller läkemedel som innehåller rifampicin(mot tuberkulos)."

Nu förstod jag det som du inte blandat dessa två men du kanske ska testa(om det går) att inte ta Xanoren på någon vecka och testa Stilnoct igen?

Att dra ner på Xanoren är ju ett annat råd om inte annat som jag råder dig till att försöka börja med, hoppas det går bra.

Lycka till!
Citera
2005-10-24, 14:25
Medlem
xaragorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
Har käkat Xanor 2 mg om dan i drygt en månad. Det tråkiga är att min kärlek Stilnoct, har helt tappat effekten.. Vill fan inte leva mer.

Om du inte vill leva mer är det nog stilnocten som dödat Xanoren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in