2015-08-26, 23:22
Medlem
Jag är íntresserad av att spela på hästar och googlade runt på nätet och hittade racebets som fångade mitt intresse då de har intressanta spel som passar mig och sidan är på svenska. Men jag har lärt mig att man ska inte tro på allt man ser.

Nu undrar jag om någon har erfarenhet av att spela på racebets? Är det en seriös och säker sida? Vilka fördelar och nackdelar har den? Finns det en risk att bli lurad på sina pengar?

Alla som har en erfarenhet av sidan får gärna dela med sig vad de tycker om racebets och vad som är bästa sättet att se att en spelsida är seriös eller inte.
Citera
2015-08-26, 23:41
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Har spelat där när jag fick en gratis bonus men har aldrig satt in egna pengar eller tatt ut pengar. Så jag undrar också om det är safe elr bör man hålla sig till ATG? Det som är bra med Racebets är att man kan spela i stort sätt dygnet runt så hade varit nice om sidan är legit
Citera
2015-08-31, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Har spelat där när jag fick en gratis bonus men har aldrig satt in egna pengar eller tatt ut pengar. Så jag undrar också om det är safe elr bör man hålla sig till ATG? Det som är bra med Racebets är att man kan spela i stort sätt dygnet runt så hade varit nice om sidan är legit

ATG är världens bästa utbetalare.

Stövel-Anders
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in