Jag tränar på ett gym med andra människor så det är inte riktigt aktuellt för mig nu, men om jag någon gång flyttar till ett ställe med en källare eller ett garage eller något så lär jag skaffa ett hemmagym och då blir det en annan situation. Jag tycker fan inte att jag gör något annat än att tvätta träningskläder så det låter jävligt praktiskt. I den mån man har nytta av en spegel lär det ju dessutom vara fördelaktigt om man kan se kroppen bättre. Dessutom skulle man kunna känna sig som en gammal grek. Nackdelen är väl att det skulle kunna uppfattas som lite excentriskt. Det kanske finns några hygien- eller säkerhetsargument också, men fan vet.
Så ni som tränar hemma, kör ni nakna? Om inte, varför inte?
Haha, jag brukar gymma med bara shorts på mitt gym eftersom det akktid bara är jag där. Dock kom det in en jag knappt kände för nån dag sen och då blev det lite pinsam stämning.
Ha ha. Jag tränar i garaget hemma, det är befriande. Jag brukar träna i bar överkropp och bandana, det ser så töntigt övermacho ut att jag aldrig skulle göra det nån annanstans, men ensam ger det lite extra motivation.
Här om dagen var det riktigt kvavt och varmt så då tränade jag i boxerkalsonger och skor.
Skulle kunna träna naken, men jag vill inte, kuken och pungen blir så liten när allt blod dirigeras till musklerna.
Njae. Svettig rygg och bar överkropp; glider på bänken i bänkpress. Stången i knäböj (lowbar) känns som den kan glida av. Har aldrig provat så kanske inte stämmer.
Men ja, ett par luftiga shorts (utan kalsonger), skor (med strumpor), inget mer, känns rätt skönt.