Citat:
Ursprungligen postat av
Clayton80
Det inlägg som du citerade avslutades med frågetecken. Det rörde sig alltså om en fråga, inte ett påstående.
Vad jag citerade var:
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
...det du skriver om är alltså i bästa fall en andrahandskälla, om jag förstod dig rätt?
Jag påvisade alltså endast att du inte hade förstått, frågetecken eller ej.
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Om personen hade en historik av inlägg hade vi kunnat gå tillbaka och granskat den och därigenom kunnat göra en bedömning av personens trovärdighet som uppgiftslämnare. Hade personen t.ex. tidigare kommit med relevant information hade det stärkt personens trovärdighet när det kommer till de nu aktuella påståendena.
Detta var dock ett gott råd.
Efter att granskat dina tidigare inlägg kan jag efter min bedömning anta att, du varken är trovärdig eller kommer med relevant information. Du verkar tillhöra kategorin här på FB som tror att ni är intellektuella och sakliga, när ni egentligen bara postar
ordbajserier för att jaga poster.
Citat:
Huruvida den misstänkte gärningsmannen är impulsstyrd vet vi inte. Att den misstänkte gärningsmannen skulle komma från just Gambia är en högoddsare; detta specifika påstående har vad jag minns inte heller förekommit tidigare i tråden.
Att försöka förringa mitt påstående att det inte var en högoddsare, att GM var en impulsstyrd
afrikan är endast patetiskt och visar tydligt din agenda här på FB.
Att Gambia ligger i Afrika hoppas jag trots allt, att du vet.
Tjilivippen