2015-08-24, 12:41
Bannlyst
1.Jag har ingen nytta av mitt könsorgan då jag är på det säkra att det aldrig kommer att komma till användning,vill få bort all oron som är kopplad till detta som börjar gå mig på nerverna på riktigt.Jag står fan inte ut,ett par klipp och man kommer bli lugn och fokuserad sen och ine tänka mer på sex och undra hur det är plus att man inte kommer känna denna längtan till en kvinna varenda vaken sekund.Man ska inte få porrfantasier varje gång man varit och handlat och sett tjejer varje gång.Tror inte det är normalt.

2.Vad kostar det att låta sterilisera sig själv och var vänder man sig?
Citera
2015-08-24, 12:43
Medlem
empoisonnes avatar
Som människa? Då vänder du dig till en läkare.
Som djur? Till en veterinär.
Som troll? Till trolldoktorn.

Det här hör knappast hemma i E&S. Men ändå.

Edit: Din oro kommer dock knappast att dämpas av att du steriliserar dig. Du far efter kastrering tror jag. Det utförs av eunuckdoktorn. Möjligen är du betjänt av kontakt med nervdoktorn också.
Senast redigerad av empoisonne 2015-08-24 kl. 12:47.
Citera
2015-08-24, 13:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
1.Jag har ingen nytta av mitt könsorgan då jag är på det säkra att det aldrig kommer att komma till användning,vill få bort all oron som är kopplad till detta som börjar gå mig på nerverna på riktigt.Jag står fan inte ut,ett par klipp och man kommer bli lugn och fokuserad sen och ine tänka mer på sex och undra hur det är plus att man inte kommer känna denna längtan till en kvinna varenda vaken sekund.Man ska inte få porrfantasier varje gång man varit och handlat och sett tjejer varje gång.Tror inte det är normalt.

Det du menar är nog kastrering. Sterilisering tar inte bort sexdriften. Kanske inte kastrering heller...
Citera
2015-08-24, 13:10
Bannlyst
Det enda en sterilisering gör är att du inte har spermier i sädesvätskan. Du kan med andra ord fortfarande få orgasm och sexdrivet är kvar. Du vänder dig till vården och får skriva på ett godkännande eftersom det oftast är icke reversibelt genom operation.

Du tänker på kastrering, då man plockar bort testiklarna. Det får du i så fall göra själv eller på svartmarknaden. Inget som vården gör.
Dina testosteronnivåer kommer att försvinna och du kommer att få problem med din hälsa.
Citera
2015-08-24, 13:38
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilencedBanana
Det enda en sterilisering gör är att du inte har spermier i sädesvätskan. Du kan med andra ord fortfarande få orgasm och sexdrivet är kvar. Du vänder dig till vården och får skriva på ett godkännande eftersom det oftast är icke reversibelt genom operation.

Du tänker på kastrering, då man plockar bort testiklarna. Det får du i så fall göra själv eller på svartmarknaden. Inget som vården gör.
Dina testosteronnivåer kommer att försvinna och du kommer att få problem med din hälsa.

Sterilisering är reversibelt i vissa fall. Dock aldrig Kastrering
Citera
2015-08-25, 08:53
Bannlyst
Citat:

Sök läkare eller psykolog angående problemet, de kan hjälpa dig.

Nej tror inte det är normalt och det låter som en jobbig situation.
Citera
2015-08-25, 09:01
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompanGras
Sök läkare eller psykolog angående problemet, de kan hjälpa dig.

Nej tror inte det är normalt och det låter som en jobbig situation.

Det är normalt att tänka på sex dagarna i ända faktiskt.

TS om du blir euncuk kommer du lägga på dig fett på kvinnliga ställen. Sen brukar äldre bli deprimerade med lägre testonivåer. Så du kanske slipper sexdriften men du kommer troligen må dåligt förutom den ångest det skulle vara att skada sig själv.

Finns dock inget bra du kan göra, även om du skulle lyckas få sex en gång så är det svårt att få det tillräckligt ofta.
Citera
2015-08-25, 10:08
Medlem
Rymd-Tores avatar
Går till vårdcentralen så kan de skicka dig vidare.
Citera
2015-08-25, 10:10
Medlem
Citat:
Jag har ingen nytta av mitt könsorgan då jag är på det säkra att det aldrig kommer att komma till användning

Det här är det roligaste citatet jag har hört på ett bra tag.
Citera
2015-08-25, 18:03
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Sterilisering är reversibelt i vissa fall. Dock aldrig Kastrering

Kemisk kastrering finns ju, och är reversibelt. Dvs, det är inte en faktiskt kastrering i egentlig mening, utan ett testosterondämpande preparat som minskar eller tar bort lusten. Ska man tro Wikipedia används det inom kriminalvården för vissa patienter.

Kanske skulle vara något för TS också?
Citera
2015-08-26, 11:55
Medlem
shitmagnets avatar
Testosteron är något som är nödvändigt för den mentala hälsan, hos en man åtminstonde.
Googla vad folk skriver ang testosteronbrist, så tycker du nog inte att det är så hemskt längre.

Förresten, finns det inte en risk att man åker på Klinefelters syndrom (xxy sjukan), eller symtom, om man tar bort testoproduktionen?
Citera
2015-10-09, 13:33
Medlem
meramans avatar
Med tanke på dina trådar? Häcksax, och sikta på halsen. Så behöver du ej bry dig mer och vi får ett bättre forum...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in