2015-08-28, 21:34
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gentiltgeni
Tror vi la 250 per skalle inklusive transport. Första plats va ju inget annat en pinsamt, fanns byggarbetare som "putsade" fasaden med diverse don och murbruk, de kändes som att hamna bakom kulisserna.

Det judiska folket och Israel tackar dig för besöket. 250 shekel

Du hittade inga diamanter i latrinen? Såg Mengele på rampen? Badade i poolen? Gick på teater och bordell? Skrapade cyanblått i krematoriet/skyddsrummet?
2015-08-28, 21:38
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheigetz
Och hur kan du veta vad som ligger i oexaminerade massgravar?

Det är alltid lika kul när en Förnekare inte vill svara på en fråga utan väljer att vända på frågan.

Nu var det ju du som påstod något om banditer och ouniformerade stridande judar aka krigsförbrytare som skulle grävas upp. Är du precis som den andra tomten i tråden som bara kastar ur sig saker? Du kan ju börja med att sluta ducka och låtsas som ingenting.

Citat:
Google is your friend. Jag tror nog du mycket väl vet vem jag menar.

Du har ingen aning.

Citat:
Fanns andra förintelseläger där man inte knökade ihop fyra lik i en hiss och gjorde fejkhål i taken.

Därför är det bättre att helt enkelt börja prata om någonting helt annat som vi inte ens har berört? massgravar---> fokusflytt----> fejkhål i taken.

Citat:
Så logistiken fungerade inte i det väloljade industriella massmordet. Mer än rätt att de hängde oduglingen Eichmann. Det måste ha varit trångt i hissen mellan gaskammaren och krematoriet '44

Nä trots att man ofta brände tusentals lik per dygn.

Citat:
Tror ingen brydde sig om att framställa gödningsmedel 1944 men du kan väl visa upp en rapport om den dramatiska ökningen av bengödsel på marknaden. När blev förresten trä hårdare än ben?

Och vipps så var man nere på (helt enligt klassisk förnekarmetodik) på detaljnivå. Nu skall det undersökas om en trämortel har förmåga att krossa mänskligt ben.

Citat:
Ja, eftersom ingen gasats så finns det heller inga gasade lik. Ganska basic.

Det är ju precis det som gör att hela er föreställningsvärld blir totalt skev. Ni/du utgår vid varje tillfälle från att Förintelsen inte har hänt. I synnerhet inte något gasmord. Detta illustrerar alltså ganska väl den direkta motsatsen till vad utarbetade vetenskapliga metoder berättar.

Citat:
Vem är originalkällan till det påståendet? Undanber mig juden Cesarani.

Haha, så i mitt fall är det google is your freind. för att i utbyte kräva att jag även skall arbeta för dig? Vet du, just nu sitter jag så skönt och boken ligger i köket. Men jag lovar att om du kan ge mig namnet på din obducent så skall jag ställa ner kaffekoppen och göra vandringen till köket.

Citat:

I fablernas värld är ett obduktionsprotokoll guld.

Och till sist så hamnade vi på en sådan intellektuell nivå att man känner hur den elektriska aktiviteten i skallen vida överträffar Barsebäck kapacitet.

Citat:
Se ovan svar.

Inkludera Ringhals.

Citat:
Nej, man tillämpade den brända jordens taktik och det är därför man påstår att förintelselägren fanns i öst.

Jasså, nu fanns det heller inte några förintelseläger i öst.

Citat:
Man försökte få några läger i väst att bli förintelseläger men man klantade till konstruktionen och då var ingen intresserad. Bättre köra med läger ingen kunde kolla.

Se där och så från ingenstans och med hjälp utav två meningar har man eliminerat allt vad tyska förintelseläger hette.

Citat:
Du måste ha blandat ihop tyska läger med gulag, Ballony.

Jomenvisst.Du har helt rätt. Hör att du är trängd och vet att du inte kan göra annat än att påminna om att ingen Förintelse har skett men att trämorteln är intressant.

Jag har knappast ha blandat ihop Förintelsen med Holodomor. Båda berättar dock om brutalitet och total likgiltighet för människan förmåga, livssituation, kvalifikationer, ålder eller hälsa. Båda händelser är viktiga påminnelser om hur jävla illa det kan gå när ideologiska övertygelser ursäktar kriminellt icke-politiskt arbete.
Senast redigerad av varmluftsballong 2015-08-28 kl. 22:24.
2015-08-28, 21:41
Medlem
Min girige judehand tog en näve cyanid pellets. Totalt verkningslösa, dålig batch?
2015-08-28, 22:10
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Det är alltid lika kul när en Förnekare inte vill svara på en fråga utan väljer att vända på frågan.

Den som sadt han vadt.

Citat:
Nu var det ju du som påstod något om banditer och ouniformerade stridande judar aka krigsförbrytare som skulle grävas upp. Är du precis som den andra tomten i tråden som bara kastar ur sig saker? Du kan ju börja med att sluta ducka och låtsas som ingenting.

Vart tog obduktionsprotokollet vägen?

Citat:
Du har ingen aning.

Dito

Citat:
Därför är det bättre att helt enkelt börja prata om någonting helt annat som vi inte ens har berört? massgravar---> fokusflytt----> fejkhål i taken.

De är i symbios, inga gravar, inga hål.

Citat:
Nä trots att man ofta brände tusentals lik per dygn.

Krematoriet hade kollapsat om så vore sant.

Citat:
Och vipps så var man nere på (helt enligt klassisk förnekarmetodik) på detaljnivå. Nu skall det undersökas om en trämortel har förmåga att krossa mänskligt ben.

Små smulor är oxå bröd. Det är detaljerna som gör helheten men det fattar inte du.

Citat:
Det är ju precis det som gör att hela er föreställningsvärld blir totalt skev. Ni/du utgår vid varje tillfälle från att Förintelsen inte har hänt. I synnerhet inte något gasmord. Detta illustrerar alltså ganska väl den direkta motsatsen till vad utarbetade vetenskapliga metoder berättar.

Skulle nog inte kalla jiddrande judar för vetenskaplig metod, snarare det motsatta.

Citat:
Haha, så i mitt fall är det google is your freind. för att i utbyte kräva att jag även skall arbeta för dig? Vet du, just nu sitter jag så skönt och boken ligger i köket. Men jag lovar att om du kan ge mig namnet på din obducent så skall jag ställa ner kaffekoppen och göra vandringen till köket.

Själv sitter jag med ett glas vin och vetskapen att källan aldrig kommer i dagen.

Citat:
Och till sist så hamnade vi på en sådan intellektuell nivå att man känner hur den elektriska aktiviteten i skallen vida överträffar Barsebäck kapacitet.

I ditt fall rör det sig mer om Tjernobyl skulle jag tro.

Citat:
Inkludera Ringhals.

Fukoshima.

Citat:
Jasså, nu fanns det heller inte några förintelseläger i öst.

Nej, inte där heller. Tråkigt men sant.

Citat:
Se där och så från ingenstans och med hjälp utav två meningar har man eliminerat allt vad tyska förintelseläger hette.

Nej jag utrotade de från verkligheten i två meningar.

Citat:
Jomenvisst.Du har helt rätt. Hör att du är trängd och vet att du inte kan göra annat än att påminna om att ingen Förintelse har skett men att trämorteln är intressant.

Trängd är jag bara när jag är kissnödig och det är jag inte nu. Själv har jag en marmormortel, vet inte vad en i trä ska användas till.

Citat:
Jag har knappast ha blandat ihop Förintelsen med Hodomor. Båda berättar dock om brutalitet och total likgiltighet för människan förmåga, livssituation, kvalifikationer, ålder eller hälsa. Båda händelser är viktiga påminnelser om hur jävla illa det kan gå när ideologiska övertygelser ursäktar kriminellt icke-politiskt arbete.

Tror faktiskt det heter Holodomor. Inte lätt att hålla koll på alla judiska folkmord.
2015-08-28, 22:16
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Min girige judehand tog en näve cyanid pellets. Totalt verkningslösa, dålig batch?

Du måste ta de som inte luktar och värma upp under pungen ett par timmar, om du har pungsvett så funkar det inte.
2015-08-28, 22:22
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Tror faktiskt det heter Holodomor. Inte lätt att hålla koll på alla judiska folkmord.

Se där, du har rätt. Jag lovar att gå in och ändra. Låt oss för all del återgå då till ämnet som du ville prata om. Obduktionsprotokollet, eftersom det tenderar att spåra ut i tjafs.

Eftersom du inte godkänner mina källor och förklaringar men samtidigt hänvisar till att de allierade hade en obducent med sig så blir det naturligt att då titta på vad den här obducenten har gjort. Om du orkar avslöja namnet kan vi säkert granska övriga obduktionsprotokoll som läkaren upprättat? För han gick väl inte helt sysslolös? Om du inte vet namnet på läkaren kan du väl peka vart jag kan läsa om honom? Jag är rätt så bra på att hitta information på internet. Men om denna finner jag ingenting.
Senast redigerad av varmluftsballong 2015-08-28 kl. 22:28.
2015-08-28, 22:24
Medlem
Vi har inom familjen ett härligt kort, där vi samtliga ligger som hopklämda sillar på ett godståg med intets rälsbana pekandes mot krem.
2015-08-28, 22:37
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Se där, du har rätt. Jag lovar att gå in och ändra. Låt oss för all del återgå då till ämnet som du ville prata om. Obduktionsprotokollet, eftersom det tenderar att spåra ut i tjafs.

Eftersom du inte godkänner mina källor och förklaringar men samtidigt hänvisar till att de allierade hade en obducent med sig så blir det naturligt att då titta på vad den här obducenten har gjort. Om du orkar avslöja namnet kan vi säkert granska övriga obduktionsprotokoll som läkaren upprättat? För han gick väl inte helt sysslolös? Om du inte vet namnet på läkaren kan du väl peka vart jag kan läsa om honom? Jag brukar vara rätt så bra på att hitta information på internet. Men om denna finner jag ingenting.

Prova sök när du kommer hem ifrån expo. Kan vara deras proxyserver som blockar sidor med faktainnehåll. Jag har för mig att han var amerikan och besökte flera läger i jakten på gasade judar. Eftersom han inte fann några gasoffer finns det heller inget obduktionsprotokoll men det var väl inte din välvilliga tanke med förfrågan.

Om du inte får löneavdrag eller sparken kan du kolla IHR eller CODOH.
2015-08-28, 22:40
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Vi har inom familjen ett härligt kort, där vi samtliga ligger som hopklämda sillar på ett godståg med intets rälsbana pekandes mot krem.

Najs, drack ni regnvatten eller eget piss i godsfinkan?
2015-08-28, 22:48
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Prova sök när du kommer hem ifrån expo. Kan vara deras proxyserver som blockar sidor med faktainnehåll. Jag har för mig att han var amerikan och besökte flera läger i jakten på gasade judar. Eftersom han inte fann några gasoffer finns det heller inget obduktionsprotokoll men det var väl inte din välvilliga tanke med förfrågan.

Om du inte får löneavdrag eller sparken kan du kolla IHR eller CODOH.

Det skulle vara så enkelt att berätta vilket också skulle stärka din case. Men det gör du inte. Du ljög helt enkelt.
2015-08-28, 22:52
Medlem
Dom rådande förhållandena skiljde sig tämligen drastiskt, gods to gods, men inget godis. Sviterna av att bli tuktad i ett zigienar schakt, upplyft och blandat med polacker efter en skenavrättning. Ja det lämnat sina spår som rälsen.

Förtäringen var svår att avgöra, då både piss och skit bokstavligt talat yrde om natten.
2015-08-28, 22:53
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Det skulle vara så enkelt att berätta vilket också skulle stärka din case. Men det gör du inte. Du ljög helt enkelt.

Hur skulle obefintliga obduktionsprotokoll stärka mitt case?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in