2015-08-25, 15:58
Medlem
f839444s avatar
Vi borde DNA-topsa ALLA asylsökare. Då hade det här kanske aldrig inträffat
Citera
2015-08-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
DNA-topsa ALLA asylsökare. Då hade det här kanske aldrig inträffat

Ja eller släpp inte in några "asylsökande". Då hade detta aldrig inträffat. Men jag håller med dig, DNA+Fingeravtryck borde vara prio 1 när de söker "asyl".

Citat:
Ursprungligen postat av CHIMERAS
Jag kan nu bekräfta genom en vän till den drabbade familjen att när fadern till BO fick veta vad som hänt henne.

Resolut öppnade vapenskåpet och tog ur älgstudsaren, tog på sig jackan och fyllde fickorna med patroner och var på väg ut genom dörren till asylboendet.

Men hans fru stoppade honom och avvärjde honom.

Man kan bara spekulera vad BO tillika hans dotter berättade för pappan när detta hade hänt.

Kitteln börjar koka över i Sverige.. Oväntat..?

Knappast!

All heder åt fadern, hade han agerat så hade jag bidragit både ekonomiskt som socialt till hans familj så länge han hade suttit inne.
Citera
2015-08-25, 16:05
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Jag kan nu bekräfta genom en vän till den drabbade familjen att när fadern till BO fick veta vad som hänt henne.

Resolut öppnade vapenskåpet och tog ur älgstudsaren, tog på sig jackan och fyllde fickorna med patroner och var på väg ut genom dörren till asylboendet.

Man kan bara spekulera vad BO tillika hans dotter berättade för pappan när detta hade hänt.

Knappast!

rödeby pappan kom ju undan med bara skadestånd när han pangade på fettopoffe och hans kompisar,

hade denna pappan avlivat lite niggers i en förläggning skulle han bli min hjälte
Citera
2015-08-25, 16:09
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Så du kan bekräfta att MGM är asylsökare?

Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
rödeby pappan kom ju undan med bara skadestånd när han pangade på fettopoffe och hans kompisar,
Visst, men nu pratar vi med största sannolikhet om asylsökare och då gäller andra regler. De är lite som diplomater, nästan immuna.
Citera
2015-08-25, 16:11
Medlem
Ollonets avatar
Är nån förvånad,frågan var ju inte om, utan när detta skulle ske.Kommer inte bli lätt att sälja husen så länge asylskojarna finns kvar i Berts hotell.
Citera
2015-08-25, 16:12
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:

Knappast!

Bra källa.
Jag synar din bluff och att du hittar på.
Citera
2015-08-25, 16:14
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Så du kan bekräfta att MGM är asylsökare?

Visst, men nu pratar vi med största sannolikhet om asylsökare och då gäller andra regler. De är lite som diplomater, nästan immuna.

Bekräfta är ett starkt ord.. Kan du bekräfta något som du har hört stämmer till 100% eller bara bekräfta att du hört något?

Stor skillnad.

Du kanske vill prata med pappan själv?
Citera
2015-08-25, 16:15
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze
Bra källa.
Jag synar din bluff och att du hittar på.

Jag bor 800 meter från den drabbade familjen.

Ska jag hälsa dem något från dig?

Syna på du medan Sverige går sönder.
Citera
2015-08-25, 16:23
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Satans jävla avskum!

OM det är asylsökande som gjort detta så är mitt mått nu rågat. Jag skiter i vilka argument som framförs, rimligheten i att dra "alla över en kam" osv.

Kan bara konstatera att priset för invandringen nu överstiger min empati, så enkelt är det. SD nästa val för mig iaf.
Citera
2015-08-25, 16:33
Medlem
Det kan kanske vara en anställd på asylboendet eller någon värsting i Strängnäs som rört sig i området.
Citera
2015-08-25, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Ja eller släpp inte in några "asylsökande". Då hade detta aldrig inträffat. Men jag håller med dig, DNA+Fingeravtryck borde vara prio 1 när de söker "asyl".

All heder åt fadern, hade han agerat så hade jag bidragit både ekonomiskt som socialt till hans familj så länge han hade suttit inne.

Instämmer helt. Tror att en sådan insamling hade slagit alla rekord.
Citera
2015-08-25, 17:12
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmoreller
Det var precis det Bert Karlsson och Ian Wachtmeister ville göra på nittiotalet med "Ny demokrati".
Efter ett massivt motstånd från övriga partiledare och svenska folket fick man ge upp. Då sadlar sagde Bert om och tjänar nu feta pengar på invandrare som han egentligen inte ville ha hit. Han är bara så jävla smart.

Han är bra jävla girig bara. Och han är bra jävla kortsiktig eftersom minst en miljon människor i dagsläget vill se det feta aset svinga från en galge (vilket mycket väl kan komma att hända).

Gällande det aktuella fallet:

Det har gjorts gällande att kvinnan först våldtogs (oklart om det var av en eller flera) och därpå snart våldtogs igen. Och i det andra fallet indikeras det att det varit mer än en våldtäktsman.

Jag undrar: är detta Sveriges första serie-grupp-våldtäkt?

Har de förmodade asylanterna till gärningsmän en särskild dragning till att våldta en kvinna om och om igen och dessutom i grupp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in