2015-12-04, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Sidan 57 är väl ett beslagsprotokoll, eller tänker jag helt fel?

Fup del 2 och sida 57 / 136 måste de vara han menar, de e BO förhör
Citera
2015-12-04, 03:14
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Fup del 2 och sida 57 / 136 måste de vara han menar, de e BO förhör

Får det till att del 2 bara har 74 sidor.
Citera
2015-12-04, 03:21
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Får det till att del 2 bara har 74 sidor.

Är ju dessutom någon djävla pajas som löpt amok med Tipp-Ex, så att det knappt går att läsa den löpande texten.

Intresserad av inte minst denna Maddes beteende i relation till nysvenskarna, m.m. som påstås ha inträffat i samband detta pikanta ärende.

Hmm, var nog del tre då. En falsk "fransman", lådvin och alkoläsk, kjolar, trosor m.m. i olika färger, m.m. Verkar i slutändan som BO var plakat och blev knullad good -- mot sin vilja, NB -- av minst två s.k. nysvenskar?!
Senast redigerad av CarolSeaver 2015-12-04 kl. 03:44.
Citera
2015-12-05, 15:38
Medlem
Lifewringers avatar
En synnerligen obehaglig historia, det som stör mig ännu mer är hur vissa försökt skuldbelägga BO samt släta över och ursäkta gärningsmännens beteende.
Citera
2015-12-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifewringer
En synnerligen obehaglig historia, det som stör mig ännu mer är hur vissa försökt skuldbelägga BO samt släta över och ursäkta gärningsmännens beteende.

Kan bara hålla med. Oerhört obehagligt.
Citera
2015-12-05, 16:19
Medlem
Spionorganisations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Då var det förhoppningsvis över och de får sina "straff" lite märkligt att de inte utvisar båda? Är väl bara flyga den andra pajasen till närmsta grannland och överlämna han till polisen där med en bunt sedlar mot att de lovar eskortera han hem, så spelar nog inte något utlämningsavtal någon roll.

Sen när man läst FUP som avslöjade vem kvinnan var klarnade det mer, även hennes kompis Madde som tom haft den ena GM mellan låren så undrar man vad de tänker med, bjuda hem en främling som man inte ens kan prata med, sen har Madde sex med han enl domen, hur tänkte hon där? Var suget efter schnabel så hårt att man är rullar ner trosorna på fyllan för en kamel ryttare som bor på mäklarblick, ja man kan ju fundera på hur hiv eller andra sjukdomar sprids? Målsägande fick ju par skapliga infektioner i hugget efter våldtäkten!

Kan ju tänka mig hur de resonerat, fan här i Sverige får man doppa utan ens kunna prata med tjejerna, bara ta för sig, var kanske inte konstigt att de gick på krogen och gnuggade sitt stånd mot kvinnor där? Kanske det tom stod att så gör man i Sverige i broschyren de fick när de köpte resan av smugglaren?

Nej hårdare tag måste till, detta är ett skämt! Man borde definitivt minst skicka tillbaka dem till landet de kom ifrån efter avtjänat straff, pungen som givetvis bör avlägsnas från kroppen efter gjort något sådant ska naturligtvis stanna kvar i Sverige!

Fast i domen står det att väninnan inte hade sex med honom. Vad har du läst för dokument som säger annorlunda?
Citera
2015-12-08, 21:53
Medlem
Hör det här ihop tro? http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...vid-asylboende
Citera
2015-12-08, 22:17
Medlem
Redzss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsnegrer
Hör det här ihop tro? http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...vid-asylboende

Ja det klart att det gör. Det konstiga är att det inte hänt något tidigare
Citera
2015-12-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redzs
Ja det klart att det gör. Det konstiga är att det inte hänt något tidigare
Precis min tanke också.
Citera
2015-12-09, 08:52
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifewringer

Det intressant är att allt för många kvinnor inte har insett att Sverige har genomgått en otrolig förändring.
Kvinnor måste idag ändra på sitt beteende då de inte är hemma i bostaden.
Den här stackars kvinnan betalade dyrt för sin naivitet och tunnelseende.

Jag bor och arbetar i ett område som sedan länge har producerat asylanter. Tro mig, här är det helt omöjligt för en kvinna att agera som den här Svenskan.
Och dessa män blir inte på något sätt "omprogrammerade" då de korsar den Svenska gränsen.

Och Svenska feminister håller käften och låter Svenska kvinnor gå ett helvete till mötes.....ett bevis på att de Svenska feministerna är en samling korrumperade PK-parasiter!
Senast redigerad av Utflyttad 2015-12-09 kl. 08:53. Anledning: korrigering
Citera
2015-12-10, 12:23
Medlem
nu anordnas manifestation mot rasism i Strängnäs

En svensk småbarnsmamma blev brutalt överfallen och våldtagen av olika asylsökare två gånger i rad under samma natt.

Nu svarar en feministisk vänstergrupp i Strängnäs med att arrangera en manifestation – men inte för kvinnans utan för asylsökarnas skull.

– Det är fruktansvärt sorgligt det som hänt, säger en av arrangörerna och syftar då inte på våldtäkterna utan på dem som protesterat mot dem.
Läs mer.....

http://www.friatider.se/efter-dubbel...sm-i-str-ngn-s
Senast redigerad av ascheberg 2015-12-10 kl. 12:27.
Citera
2015-12-10, 16:22
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En svensk småbarnsmamma blev brutalt överfallen och våldtagen av olika asylsökare två gånger i rad under samma natt.

Nu svarar en feministisk vänstergrupp i Strängnäs med att arrangera en manifestation – men inte för kvinnans utan för asylsökarnas skull.

– Det är fruktansvärt sorgligt det som hänt, säger en av arrangörerna och syftar då inte på våldtäkterna utan på dem som protesterat mot dem.
Läs mer.....

http://www.friatider.se/efter-dubbel...sm-i-str-ngn-s

Det är så motbjudande att man får kväljningar. Undrar om strokefallen ökat i Sverige senaste 4-5 åren? Jag känner att jag håller på att spräcka ett blodkärl av ilska varenda dag jag slår på datorn och läser om alla vansinniga attacker och surrealistiska beslut som fattas.

Hur kan någon ställa sig på våldtäktsmännens sida i något fall, men allra mest i detta fallet? Feminister också?! Nog för att de är dumma i huvudet, men har de ingen självinsikt eller kontakt med verkligheten?!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in