2015-08-25, 21:39
Medlem
burialhexs avatar
hej, vi kommer helt oanmälda här till er restaurang och skulle vilja se om ni har ett bord för 4 pers?
- självklart har vi det.

En liten sak bara.. Vi vill ha 2 bord för 4 pers bredvid varandra så mina skattefinansierade säpovakter ser mig.
- aah, det kan bli svårt att få två bord bredvid varandra så häär en lördag kväll i augusti men vill ni beställa något i baren medans ni väntar?

15min går.

Hallå får vi två bord eller?
- nä ni får nog ta o vänta en stund till.
VADÅ? FÅR VI INGET BORD FÖR JA E SD:ARE Eller?
- det sa jag inte, men som sagt, det är svårt att bara droppa in en lördag kväll o räkna med två bord bredvid varandra.
Buuuhuuuu. Bara så ni vet komme ja skicka varenda liten SD-tomte på er! Ska fan göra Facebookinlägg o tweets o skriva av mig hur kränkt och utsatt jag är
Citera
2015-08-25, 21:44
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
En sak jag tycker är lite intressant med folk som säger "skapa en mob och ge dem dåliga recensioner" där det enda "beviset" är fjantkents vittnesmål.

Restaurangen säger att allt är falskt förresten.
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...ervera-oss-mat

Vittne säger annat förresten ( i kommentarerna)
https://www.facebook.com/TgiFridaysK...garden?fref=nf
Citera
2015-08-25, 22:09
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Vittne säger annat förresten ( i kommentarerna)
https://www.facebook.com/TgiFridaysK...garden?fref=nf

Jag är också vittne, o ja såg ekeroth heila o skrika på folk.....

MEN tyvärr så strulade tekniken i mobilen :/
Citera
2015-08-25, 22:16
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jag är också vittne, o ja såg ekeroth heila o skrika på folk.....

MEN tyvärr så strulade tekniken i mobilen :/

Så berätta, vad hände från början till slut..
Citera
2015-08-25, 22:19
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Så berätta, vad hände från början till slut..
Ingenting hände.
Citera
2015-08-25, 22:29
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ingenting hände.

Du ljög alltså...ok
Citera
2015-08-25, 22:51
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Men inte dumt av alla SD:are att blint tro på Ekeroth? Så länge inte inga vidoeupptagningar finns och TGIF säger annat så väljer jag att misstro Ekeroth. Ekeroth som kommer med anklagelser så bevisbördan är hos honom.
Bortse nu från Ekeroth. Om någon annan gått ut (på krogen), blivit avvisad, publicerat materialet på Facebook och sedan plockat ned det för att näthatet blev för stort. Hur skulle du då ha reagerat?
Citera
2015-08-26, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Bortse nu från Ekeroth. Om någon annan gått ut (på krogen), blivit avvisad, publicerat materialet på Facebook och sedan plockat ned det för att näthatet blev för stort. Hur skulle du då ha reagerat?

Hur vet vi att personen tog ned inlägget på grund av näthat? Kan lika gärna vara så att personen tog ned de eftersom motparten offentligt tog avstånd från anklagelserna och det inte finns några andra bevis.
Citera
2015-08-26, 09:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hur vet vi att personen tog ned inlägget på grund av näthat? Kan lika gärna vara så att personen tog ned de eftersom motparten offentligt tog avstånd från anklagelserna och det inte finns några andra bevis.
Att "motparten" skulle "ta avstånd" från anklagelserna kunde nog vem som helst förutse. Även utan att känna till det verkliga händelseförloppet. Så det betyder väldigt lite för själva sakfrågan.
Citera
2015-08-26, 09:55
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:

Nu är det dock inte bara Ekeroth som är vittne, det är även kvinnan, minst två SÄPO Livvakter, sen var det en SD gubbe till, vet inte hur många till men iaf minst 5 vittnen.

Vidare som jag redan skrivit så är det ju vanligt att Ekeroth blir attackerad på krogen:
(FB) Kent Ekeroth m fl SD:are vägras servering på TGF Kungsträdgården

detta har vänsterextremisterna i tråden istället hävdat att Ekeroth är den skyldige när han är offret.
Väldigt intressant, inte sant? De gillar att skarva ordentligt dessa ökända vänsterextremister på FB.

Det är med största sannolikhet så att detta hänt och att Restaurang nu ljuger för att det blivit en sån backlash, troligtvis har man även fått påringning från the Head Office som undrar vad i helvete de håller på med då sånt här är väldigt skadligt för varumärket.

och det här hittade jag på Facebook:
Dick Abrahamsson Nu var jag en av de som vägrades äta hos er och det var även jag som talade med personal och vakter. Bredvid mig stod 2 herrar från personskyddet och hörde hela konversationen. Kent satt tålmodigt och väntade i över en timme, utan att säga någonting. Personalen sa att de vägrade oss mat pga att Kent Ekeroth var med i sällskapet och att personal vägrade att servera då. Vakten sa att det var en säkerhetsfråga, men kunde inte svara på frågan på vilket sätt Kent utgjorde en säkerhetsrisk, men att detta berodde på att det var SD. Han bad oss gå ca. 20ggr. Kent ledsnade efter en timme och gick därifrån helt utan protester, då han vet hur det kommer omskrivas i media. På väg därifrån sa han att de kommer ändå ljuga om hur det gått till, och här ser vi att han hade rätt.
https://www.facebook.com/TgiFridaysK...37238216295592
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2015-08-26 kl. 10:02.
Citera
2015-08-26, 10:19
Medlem
andersaanderssonas avatar
Parallellen till 30-talets Tyskland är given.

Servera inte judar och oliktänkande.

Samtidigt som dagens styrande övertygar oss om att inte glömma dessa forna övergrepp.

Även fast man själva använder deras metoder.

Rheinfeldt.

De som är SDare ska inte bli förvånade om de utsätts för attacker.

Där andemeningen är helt klar.

Jag, Fredrik, delar kommunismismens, nazismens och islamismens värderingar.

Demokrati är inte vägen till ett totalitärt samhälle.
Senast redigerad av andersaanderssona 2015-08-26 kl. 10:28.
Citera
2015-08-26, 11:11
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersaanderssona
Parallellen till 30-talets Tyskland är given.

Servera inte judar och oliktänkande.

Parallellen är efterbliven eftersom det inte är staten som inskränkt rättigheter för oliktänkande och judar; det är en privat krog som inte vill servera Ekeroth med sällskap. Parallellen till ifall du inte släpper in ärke-feministen Fanny Åström i din privata bostad eller om ett kommunistmöte inte vill ha högerpersoner närvarande är mycket mer passande.

En krögare bör få diskriminera så väl Sverigedemokrater som afrikaner som kommunister hej vilt hur han vill. Kunder kan då diskriminera denne tillbaka och gå till ett annat ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in