• 1
  • 2
2015-08-22, 23:48
Medlem
bithaxs avatar
Du får köra trustbuddy.

https://www.trustbuddy.se/laana/
Citera
2015-08-23, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcksDee
Låt bli att läsa eller skriva isåfall?
Jag säger "dem" hur mycket jag vill även om det ska stå "de".
Ska alltid vara ett offer som går off-topic och ska lägga sina "smarta" kommentarer.

Tycker du kan ta åt dig av rådet istället för att vara kaxig. Hjälper dig nog att få mer svar i din tråd.
Citera
2015-08-23, 03:09
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcksDee
Låt bli att läsa eller skriva isåfall?
Jag säger "dem" hur mycket jag vill även om det ska stå "de".
Ska alltid vara ett offer som går off-topic och ska lägga sina "smarta" kommentarer.

Hehe, ja visst skriver du som du vill, varken jag eller andra kan hindra att du trotsar som en femåring.

För övrigt ville jag endast ge ett råd i all välmening, en uppsats/rapport eller liknande med en felskrivning i varannan mening skulle dels bli oläslig, dels rendera i kommentaren "gör om, gör rätt" eller något liknande när du får tillbaka den.
Citera
2015-08-23, 09:22
Medlem
Var i likande situation för några år sen. Swedbank hade då ett kreditkort för studenter på 10000 kr i kredit. Det räddade mig. Evigt tacksam. Finns det kreditkortet än idag?
Citera
2015-08-23, 09:43
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Ett råd inför dina eventuella fortsatta studier längre fram i framtiden...sluta skriva dem när de ska stå de. Det gör ont i ögonen att läsa dina inlägg i den här tråden.

Tycker det är lite osolidariskt att klanka ner på stavning när denna stackaren har större problem än så.

ONT:
Oroa dig inte. Detta är en fis i rymden och en lärdom att inte försätta dig själv i skuld igen. Dessutom undrar jag hur du kan ha en parkeringsbot när du inte har någon inkomst? Sälj bilen!
Citera
2015-08-24, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Var i likande situation för några år sen. Swedbank hade då ett kreditkort för studenter på 10000 kr i kredit. Det räddade mig. Evigt tacksam. Finns det kreditkortet än idag?

Ingen aning, ska kolla upp det!

Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Tycker det är lite osolidariskt att klanka ner på stavning när denna stackaren har större problem än så.

ONT:
Oroa dig inte. Detta är en fis i rymden och en lärdom att inte försätta dig själv i skuld igen. Dessutom undrar jag hur du kan ha en parkeringsbot när du inte har någon inkomst? Sälj bilen!

Det är farsans bil, använde den när jag skulle på intervju inför jobbet jag nu har fått.
Jag bor hos mina föräldrar men jag vill inte dra in DEM i något utav det här och dessutom så kommer jag bara bli utskälld utan att få något hjälp...
Visst jag har lärt mig att inte utsätta mig för sånt men jag jobbar som montör i volvo nu och kommer ha pengar framöver det är bara den här månaden det är jobbigt...
Citera
2015-08-25, 10:44
Medlem
Agera som en riktig man och lös dina problem istället för att skjuta upp dom. Sälj ditt PS4?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in