2015-08-21, 01:55
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Så, vad använder ni för utrustning för er intimrakning, så allt blir slätt och fint? Vet hur man ska raka, vill mest veta vilken produkt som är bäst i dagsläget. Min man vägrar nämligen att ha epilatorn där så måste hitta nåt annat bra åt honom.
Citera
2015-08-21, 02:08
Medlem
Kör och alltid använt engångshyvel.
funkat väldigt fint, var noggrann att raka uppifrån och ned
Citera
2015-08-21, 02:44
Bannlyst
Hårbortagningsmedel är bra.
Citera
2015-08-21, 02:45
Medlem
nedboys avatar
Tänkte du använda epilatorn på stackarns pung?

Klart som satan att han säger nej!

Men en hyvel går väl bra? Tar han inte hand om sånt menar du? Har han alltså en helt orakad pung å lem? Fy vad äckligt?
Citera
2015-08-21, 02:58
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Tänkte du använda epilatorn på stackarns pung?

Klart som satan att han säger nej!

Men en hyvel går väl bra? Tar han inte hand om sånt menar du? Har han alltså en helt orakad pung å lem? Fy vad äckligt?

Vi brukar raka varandra som en slags förspelsgrej. Annars sköter han sitt stök själv o jag mitt, givetvis.

Han använde epilatorn förr på pungen och jag på blygden och mellan skinkorna, det fungerar super. Men med tiden har mannen dock blivit lite smärtkänsligare så han är mest inne på rakning med hyvlar och vilken hyvelsort som är bäst. Just nu tycker han tjejhyveln Venus är bra.. men kanske inte så skoj att ha en klassisk tjejgrej.. vad vet jag.

Så vilka rakprylar använder ni down stairs?
Citera
2015-08-21, 06:21
Medlem
Cybersluts avatar
Byter huvud på min gilette mach3 rakhyvel sen rakar jag pungen.. Ska väl inte vara så jävla svårt.
Citera
2015-08-21, 06:57
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Jag kör på en sådan där orange Bic-rakhyvel. Har alltid en sådan när man vet att det i helgen vankas sexytime
Citera
2015-08-21, 08:49
Medlem
gilbert25s avatar
Engångshyvel från Bic är ju en mardröm o raka sig med.
Citera
2015-08-21, 09:00
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Vax är ju effektivt. Det blir ju slätt. Frågar är om han fixar att bli vaxad om han inte klarar epilatorn

Hanna
Citera
2015-08-21, 09:04
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Vi brukar raka varandra som en slags förspelsgrej. Annars sköter han sitt stök själv o jag mitt, givetvis.

Han använde epilatorn förr på pungen och jag på blygden och mellan skinkorna, det fungerar super. Men med tiden har mannen dock blivit lite smärtkänsligare så han är mest inne på rakning med hyvlar och vilken hyvelsort som är bäst. Just nu tycker han tjejhyveln Venus är bra.. men kanske inte så skoj att ha en klassisk tjejgrej.. vad vet jag.

Så vilka rakprylar använder ni down stairs?

Venus är bra, just nu kör jag med dom rosa hyvlarna med 3 blad.
Min sambo använder mina med, ser så roligt ut när 125 kg muskelman springer in i duschen med en rosa hyvel, haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in