Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-08-21, 03:56
Medlem
Rep runt halsen verkar ha näst intill 100% effektivitet. Stryp-död fixar saken.

Du kan ta ett rep eller bälte exempelvis men det viktiga är att det blir en kvävande snara. Använd det som finns till hands.

Att ta sitt eget liv är en mänsklig rättighet, att ta andras liv är inte en rättighet. Gör det privat på ett städat sätt.

Adjö.
Citera
2015-08-21, 06:31
Medlem
Pungsvings avatar
Känner du dig konstig? Känner du dig inavlad? Då föreslår jag styrkelyft.
Citera
2015-08-21, 11:23
Bannlyst
Det enda sättet att bli fri från alla sina problem man har, är att ropa ut till Jesus Kristus om hjälp. Jag hade enormt med mycket problem förut och tog nästan självmord! Men när jag läste Bibeln och träffade Jesus så blev mitt liv mycket bättre och jag blev fylld med Herrens kärlek som en evig rinnande flod i mig. Testa så ska du se, man vet aldrig innan man har testat! Ge aldrig upp hoppet!

Matteus 11:28-30 – ”Kom till mig, alla ni som arbetar och bär på tunga bördor, så skall jag ge er vila. Ta på er mitt ok och lär av mig, ty jag är mild och ödmjuk i hjärtat. Då skall ni finna ro för era själar. Ty mitt ok är milt, och min börda är lätt.”
Citera
2015-08-21, 11:30
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendaryGamer22
Jag tänker dagligen på självmord och ju mer dagarna går ju mer jag får vilja och styrka att göra det..

Jag är/var muslim jag vet inte om jag ska tro på gud längre känns som han har svikit mig och lämnat mig ...

Jag hatar alla människor på jorden och kan inte lita på någon jag är trött på att leva och hata alla jag vill vila i lång tid utan att tänka eller ha något med något att göra

Är trött att folk ska tro det värsta om mig var jag än flyttar blir det problem att folk tror jag är saker som jag inte är och ingen tror på mig som är nära mig att folket tror så äckliga saker om mig

Varför dem gör det jag vet inte.. kan vara avundsjuka, hat eller dem har inget att göra annars än att snacka skit och hitta på grova och riktigt äckliga rykten om mig

Jag vill veta bara hur kan jag ta mitt liv utan att känna smärta..

Du har valt ett nick som nästan påminner om mitt så du måste vara en superperson. Du förtjänar absolut att leva och bör fortsätta att göra det till varje pris.
Citera
2015-08-23, 02:32
Medlem
Jag har haft några dagar att tänka och jag har bestämt mig att göra det

Har ett sista problem bara jag måste acceptera att jag ska dö..

En liten del av mig vill inte men det är inte viktigt det mesta säger mig att det är bättre och jag kommer må bättre jag behöver en riktigt lång vila förhoppningsvis för evigt..

Hur ska jag acceptera min död så jag kan avsluta detta skitet snälla hjälp mig någon med detta jag uppskattar all hjälp hittar inget på google jag ber er snälla hjälp mig med detta så jag kan äntligen andas ut och må bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in