2015-08-20, 16:34
Medlem
Ja då jag har problem med att äta klarar jag inte att äta en hel pizza från ica (sån som ligger i frysdisken) Jag brukar lägga på bacon innan jag kör in den i ugnen för vem gillar inte bacon liksom
Men nu till frågan då, om man säger att jag lämnar halva pizzan å lägger den i kylen, kan jag värma på den ännu en gång? Jag har testat värma bara halva pizzan i ugnen men det blev väldigt konstig yta på den och blev typ torrt.. Och om man nu kan värma den igen, kan jag fortfarande ha bacon på och ska jag använda micron eller ugnen för att värma andra gången ?
Citera
2015-08-20, 17:03
Medlem
Zimows avatar
Ditt jävla fel om du inte orkar äta en hel ica pizza... Det borde funka men blir nog inte så gott..
Citera
2015-08-20, 17:08
Medlem
3pacs avatar
inga problem med bakterier men du tappar näringsämnen (vilket du kanske inte bryr dig om då du äter fryspizza)
Citera
2015-08-20, 17:19
Medlem
Vetenspaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffswe
Ja då jag har problem med att äta klarar jag inte att äta en hel pizza från ica (sån som ligger i frysdisken) Jag brukar lägga på bacon innan jag kör in den i ugnen för vem gillar inte bacon liksom

Klart man gillar bacon!
Citera
2015-08-20, 17:21
Medlem
Vetenspaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimow
Ditt jävla fel om du inte orkar äta en hel ica pizza... Det borde funka men blir nog inte så gott..

Klart hen ska orka äta en hel ICA pizza.
Citera
2015-08-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffswe
Men nu till frågan då, om man säger att jag lämnar halva pizzan å lägger den i kylen, kan jag värma på den ännu en gång? Jag har testat värma bara halva pizzan i ugnen men det blev väldigt konstig yta på den och blev typ torrt.. Och om man nu kan värma den igen, kan jag fortfarande ha bacon på och ska jag använda micron eller ugnen för att värma andra gången ?

Fan TS här sitter jag, en lång figur på 64kg med riktig dålig aptit och tom jag orkar äta upp en sådan.

Klart det går men det känns ju jävligt trashigt att frysa in typ 1/4 av en uppvärmd fryspizza. Eller hur mycket orkar du äta av den? 1/4 hade jag personligen slängt...
Senast redigerad av andersson90 2015-08-20 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in