2015-08-20, 09:24
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Det är ju en legend utan dess like med två SM-guld och breda erfarenheter. Han skulle ju ha tagit över istället för Hamrén anser jag.

Vad gör han nu, är han pensionär eller fortfarande aktiv på ideell nivå inom fotbollen?
Citera
2015-08-20, 15:05
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Det är ju en legend utan dess like med två SM-guld och breda erfarenheter. Han skulle ju ha tagit över istället för Hamrén anser jag.

Vad gör han nu, är han pensionär eller fortfarande aktiv på ideell nivå inom fotbollen?

Mig veterligt går han fortfarande och påtar i trädgården...

http://www.offside.org/magasin/2013/...-ett-annat-liv
Citera
2015-08-20, 16:12
Medlem
Han är, eller var åtminstone för något år sedan, expert på Swedbank Stadion inför och under MFF:s matcher. Bor i Höllviken.

En bekant till mig som jobbade som vaktmästare på Malmö Stadion under hans tid som tränare för MFF, beskrev honom som ett allmänt hatobjekt bland kollegorna. En butter och sur gubbe som ständigt gick ner och gnällde på att de gjorde ett för dåligt jobb med träningsplanerna.

Det enda skvaller jag kan bidra med.
Senast redigerad av Jawreko 2015-08-20 kl. 16:16.
Citera
2015-08-20, 23:40
Medlem
Sinclairs avatar
Tre SM-guld har han ju, två med Halmstad och ett med MFF.

Han var på en MFF-match i våras, såg honom utanför.
Citera
2015-08-20, 23:52
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson

Kommenterar ibland matcherna i halvtid på stadion i Malmö.
Bor i Höllviken utanför Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in