Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-21, 12:45
Medlem
BigFatCones avatar
Från mig så får man antingen en fråga om vad det är man vill eller en önskan om att personen återkommer när den kan uttrycka sig som folk. Ja, eller inget svar alls om det nu visar sig att man inte kan uttrycka sig som folk. Det är klart att jag inte reagerar över ett "hur fan tänkte du där?" eller liknande givet att det finns något mer sagt. Men att bara skicka profaniteter kommer man ingenstans med.
Citera
2015-08-21, 13:11
Moderator
blomvattnares avatar
Om någon - vare sig det är medlem eller moderator - får upprepade PM från någon där syftet verkar vara att bara jävlas så går det att rapportera för 1.08 så görs en bedömning.

Ett enda PM med rappakalja är ju inget att bry sig om, men givetvis kan det rapporteras för 1.08 om det innehåller något sorts hot.
Citera
2015-08-21, 14:15
Moderator
Falukropps avatar
Får och får. Instämmer med tidigare skribenter, rent tekniskt är det väl inte förbjudet, så länge det inte bryter mot några 1.xx-regler. Har svårt att tänka mig att ett sådant regelbrott skulle kunna åstadkommas med bara en bunte profaniteter i ett pm.

Sedan är det väl en fråga om vad man vill åstadkomma med det. Kan säga att jag för egen del langat den sortens pm direkt i sopen utan vidare reflektion de få gånger jag fått dem. Det brukar i allmänhet vara rent slöseri på tid att öppna dialog med någon som har den sortens attityd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in