2022-10-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Show Park Market är ju alltid en nödlösning
Har hört en del om den lite dyrt dock . Har du vart där ? Isåfall vill jag höra va du tycker om stället .
Citera
2022-12-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imsevimsespindeln
Har hört en del om den lite dyrt dock . Har du vart där ? Isåfall vill jag höra va du tycker om stället .

har varit där för någon månad sedan. Ligger ganska åtsidan i stan i något industriområde. Var osäker om jag kommit rätt då det var väldigt dött runtomkring.
Ingången är öppen och man går in en bit tills man ser några ganska normala killar stå vid typ receptionen eller vad man ska kalla det. Jag hade köpt biljett för att komma in i förväg och visa dom bara den. kostar väl 100kr eller något.
Man kan gå runt där inne och tjejerna står vid dörrarna av sina bås och försöker snacka in en.
Finns en bar där man kan hänga. Tjejerna är väl okej snygga.
Finns några datorer med skärmar så man kan se vilka tjejer som är där den dagen och vart.
Gick till någon albansk tjej som först var upptagen en stund. Ganska snygg och bra engelska.
2000czk för 30min tror jag det var. Då med knull och sug med kondom och endast 1 sprut. Så finns bättre priser i stan.
De försöker rusha en att komma snabbt och hon klagade hela tiden på att jag skulle komma snabbare så jag tappade ståndet tillslut. Första gången jag inte kommit med en tjej.
Överlag så verkade många av tjejerna där ha dålig attityd. Kommer inte gå tillbaka även om jag är i Prague faktiskt. Finns bättre tjejer att träffa där i privats etc
Citera
2023-01-18, 18:41
Medlem
senhackarens avatar
Om man är muslim så har Prag igenting att erbjuda. Så islamofobiskt är det. Räcker med att dom ser en omskuren kuk så är det kört. I annat fall blir det en kass service.
Citera
2023-02-12, 11:02
Medlem
Hej
Är det någon som vet vad som hänt med adultprague.com har använt den några gånger då jag varit på besök men nu så går det ej att komma in på den. Får bara upp The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.
Citera
2023-05-07, 14:23
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Har någon på forat råkat ut för något liknande det som Connor råkade ut för i Bar Meloun i Prag och i så fall hur gick det?

Jag glodde på videon "Scam City The Dark Side of Tourism Prague-Rio-Marakesh..." som finns på YouTube. Ca 24 minuter in i den videon följer programledaren Connor rådet att ta en taxi, körd av en Olof Palme liknande chaufför, från en strippklubb till en annan klubb för lite mer äventyr. Men istället för klubben som erbjuder vin, kvinnor och sex blir han körd till den obskyra Bar Meloun.

Inne i den baren kommer en tjeckisk tjej fram och snackar med honom och drar senare med honom till ett annat rum där de sitter och Connor försöker snacka med henne och lite senare kommer en snubbe in dit och kräver 5000 Kroon av honom eftersom "hon är min bitch".

Connor försöker förklara att de bara sitter och pratar men blir tillsagd av den tjeckiska snubben, och en annan snubben som ser ut som en jude, att om han inte betalar för att ha suttit ner med "min bitch" så får han inte lämna baren.
Citera
2023-05-10, 10:26
Medlem
Tänkte åka till Prag imorgon så har lite frågor:
Har någon varit på Sauna club på senaste tiden? Jag funderar om det är värt, det är väl 2500 kc i inträde? Vilka privats är bäst? Hur är showpark market nu för tiden? Bästa erotiska massagen? Bästa eskorten?
Citera
2023-05-10, 10:34
Medlem
Folketstempels avatar
Lika dyrt som i Tyskland eller? Det ser så ut.
Citera
2023-06-03, 22:29
Medlem
Finns det någon möjlighet att få ligga utan kondom? Har aldrig haft sex utan och skulle verkligen vilja veta hur det känns. Jag vill verkligen uppleva det en gång i livet oavsett om det kostar en hel del extra. Finns det några typ av tjejer som kan vara extra villiga?
Citera
2023-06-05, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hookerlover69
Tänkte åka till Prag imorgon så har lite frågor:
Har någon varit på Sauna club på senaste tiden? Jag funderar om det är värt, det är väl 2500 kc i inträde? Vilka privats är bäst? Hur är showpark market nu för tiden? Bästa erotiska massagen? Bästa eskorten?

Kan rekommendera https://angelsmasaze.cz/erotic-massage-prague-angels-massage/

Har varit där 10-15 ggr. Bilderna är äkta. Du får den du ser på bilderna.

Ligger 5 min fra Showpark Market så inte i centrum men går spårvagn dit. Eller UBER är billigt i Prag.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2023-06-05 kl. 01:53.
Citera
2023-07-13, 00:44
Medlem
Sista uppdatering:
2000 Tjeckiska Kronor för 20 min = ca 1200 kr, blitt ganska dyrt när kronan är så låg. Var där en måndag ca kl. 20.00..ca 15-20 tjejer på plats. Typ det vanliga några ganska ok tjejer och ett par snygga. Blev 20 min en 24 årig tjej från Rumänien (haha...för ovanlighetens skull *ironi*)
Citera
2023-07-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Sista uppdatering:
2000 Tjeckiska Kronor för 20 min = ca 1200 kr, blitt ganska dyrt när kronan är så låg. Var där en måndag ca kl. 20.00..ca 15-20 tjejer på plats. Typ det vanliga några ganska ok tjejer och ett par snygga. Blev 20 min en 24 årig tjej från Rumänien (haha...för ovanlighetens skull *ironi*)
Vad använder du för växlingskurs? 2000 Tjeckiska borde vara strax under 1000 sek om jag räknar rätt.
Citera
2023-07-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieTrolle
Vad använder du för växlingskurs? 2000 Tjeckiska borde vara strax under 1000 sek om jag räknar rätt.

Beklagar.. tänkte fel .. bor i Norge så det var Tjeckiska vs NOK. När jag skulle ta ut INNE På SHOWPARk 1000 Tjeckiska fikk man välja om man vill betala I NOK og det visade ca 600 kr då dette er bankomaten valuta men väljer alltid att inte ta det utan den lokala valutan..Var inne nu og såg og fikk då kurs 0.50 så det stämmer som.du säger. Då NOK/SEK är ganska lika nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in