Citat:
Ursprungligen postat av
Imsevimsespindeln
Har hört en del om den lite dyrt dock . Har du vart där ? Isåfall vill jag höra va du tycker om stället .
har varit där för någon månad sedan. Ligger ganska åtsidan i stan i något industriområde. Var osäker om jag kommit rätt då det var väldigt dött runtomkring.
Ingången är öppen och man går in en bit tills man ser några ganska normala killar stå vid typ receptionen eller vad man ska kalla det. Jag hade köpt biljett för att komma in i förväg och visa dom bara den. kostar väl 100kr eller något.
Man kan gå runt där inne och tjejerna står vid dörrarna av sina bås och försöker snacka in en.
Finns en bar där man kan hänga. Tjejerna är väl okej snygga.
Finns några datorer med skärmar så man kan se vilka tjejer som är där den dagen och vart.
Gick till någon albansk tjej som först var upptagen en stund. Ganska snygg och bra engelska.
2000czk för 30min tror jag det var. Då med knull och sug med kondom och endast 1 sprut. Så finns bättre priser i stan.
De försöker rusha en att komma snabbt och hon klagade hela tiden på att jag skulle komma snabbare så jag tappade ståndet tillslut. Första gången jag inte kommit med en tjej.
Överlag så verkade många av tjejerna där ha dålig attityd. Kommer inte gå tillbaka även om jag är i Prague faktiskt. Finns bättre tjejer att träffa där i privats etc