Var som sagt i Prag för några veckor sedan. En av mina favoritställen i Europa. Tillsammans med Amsterdam.& Barcelona.
Kan absolut rekommendera ett besök på
https://angelsmasaze.cz/. Har varit där 7-8 gånger tidigare för några år sedan. Erbjuder olika varianter erotisk massage inget mer än så..
Bokade 60 minuter med Sandra
https://angelsmasaze.cz/maserka-sandra-angels-eroticke-masaze-praha/
Informace o mně:
Ålder: 24 år
Vikt: 45 kg
Längs: 160 cm
Bröst: 2 natural
Språk: CZ, RU, ENG
Nationalitet: Ukrajina
Då det var i ny lokal så var jag där 30 minuter tidigare så väntade i närheten innan jag ringde på. När jag väntade ute på gatan kom en otroligt vacker tjej gående som log åt mig og sade hei. Fan tänkte att det var hon men var för bra för att vara samt. När tiden var inne så ringde jag på och blev insläppt. Gick upp en trappa och ringde på igen, dörren öppnades och där stod HON (jag såg på garan). Blev visat till ett rum med dämpat ljus, mye stearin lys och lugn musik. Hon bad mig ta en dusch (som var i samma rum). Tog dusch och satte mig och väntade på madrassen som låg på golvet.
Lite kort: Massagen startade, var otroligt bra massage, inte så mycket teasing, men som sagt bra ordentlig massage. Fick vända mig "body-to-body" och avslutade med Lingam, kom efter några sekunder då detta var min första kontakt med en tjej på över 1 år. Kan absolut rekommendera att besöka Sandra, väldigt sensuell och hade ett leende på läpparna hela tiden. Ikke någon stress. Der är hun som är på bilden.
Nästa dag hade jag bokat en tid med Klara
https://angelsmasaze.cz/klara-angels-eroticke-masaze-praha/.
ÅLDER: 24 år
Vikt: 49 kg
Längd: 156 cm
Bröst: 4 natural
Språk : česky, anglicky
Nationalitet: Česká
OMG, bästa erotiska massage jag haft. Otroligt vacker tjej. Var u ett annat rum denna gång med dämpat belysning, levande ljus och lugn musik i högtalarna. Tog en snabb dusch och satte mig och väntade på madrassen. Låg en fjäder på madrassen, vanligvis tycker jag det blir lite fjantigt med dessa tillbehör men denna gång tänkte jag bara låta henne göra "sin grej och ta det som det kommer.
Hon kom in och tag av sin morgonrock och satte sig vid sidan av mig. Lade mig på rygg och hun började hälla olja över mig . Hun använde uppvärmd olja som var riktigt skönt.. Hun började massera och med mycket teasing. Redan efter ett tag började jag jag känna en varm, pirrande känsla på hela insidan av låret, pungen och anus som satt i och förhördes varje gång hon berörde mig i området. Blev body-to-body både på baksidan och framsidan, avslutade med skön Lingam-massage.
Dvs ingen vanlig runk utan speciella rörelser med händerna. Kom efter några minuter i en skön orgasm. Var 15 minuter kvar och hon frågade om hun ville att hun skulle fortsätta massera mig hvilket jag ville. Klara är en tjej som jag absolut kan tänka mig att besöka igjen och kan till och med boka en resa till Prag BARA för att få träffa henne igjen.
Pris 60 minuter; ca 800 kr
Fick röra på båda tjejerna men ångrade att jag inte prövade röra lite "mer intimare" men får bli nästa gång.
Som sagt kan absolut rekommendera denna salong, rena och fina lokalet, ligger på andra sidan älven (5 minuter från Showpark) men kan lätt ta dig dit med spårvagn eller UBER. Det er tjejerna på bilderna ni träffar. Om ni bokar tid fråga om de kan använda varm olja då jag tror detta förhöjer upplevelsen..
Blev 2 turer på ShowPark också, möjligen jag skriver om det i morgon....