Citat:
Ursprungligen postat av
Emerain
Du har ett par möjligheter, och det är bara saker du kan göra. Vi moderatorer kan inte göra något alls.
Har du raderat mejladressen från kontoinställningarna så är det kört för dig.
Har du inte gjort det så får du försöka komma på vilken mejl det kunde vara. Annars är det kört för dig.
Ni användare får försöka hålla era lösenord så säkra och hemliga som ni kan. Vi moderatorer kan inte se era epostadresser. Ingen kan se era epost-adresser. De är hashade och vi har ingen möjlighet att göra om dem till läsbara adresser igen.
Så om någon kapar ens konto?... Det var ju riktigt tråkigt, och nu sitter du tyvärr i skiten med ett förlorat konto.
Jo jag läste den där tråden som förklarade det där med hashade email adresser, länkade den i någon post här...
Jag har inte raderat email adressen, "tjuven" har raderat den eller bytt den, jag hade laidback status och då skall det tydligen vara möjligt? Kan vara en riktigt onödig och meningslös funktion för övrigt.
Ja jag sitter i skiten, hade ingen hög säkerhet på lösenordet till mitt flashbackkonto, några bokstäver och 2 siffror, inget speciellt. Kunde aldrig ana att det finns idioter som vill komma åt sådana grejjer.
Har sett förut att på FB så läggs det upp i vissa trådar långa listor med folks mailkonton osv på vissa delar av det här forumet.. Det måste väl vara att det finns något community som gör likadant mot flashbacks användare.