Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-17, 14:43
Medlem
worjas avatar
Vet inte om jag är på rätt plats för detta, sitter på en kompis konto just nu.

mitt konto "slrslr" kan jag inte logga in på längre, har tydligen skrivit i någon CS go tråd torsdagen den 13e augusti efter 1 på natten. Då brukar jag ligga och sova för jag ska upp tidigt på morgonen.

Försöker nollställa lösenordet men vettefan vilken email adress det kontot är registrerat på, är det någon som vet hur jag kan lösa detta, vill ändå ha tillbaka mitt konto.

Någon moderator som kanske vet?
Citera
2015-08-17, 14:49
Medlem
Flaskhalsats avatar
Sorry... Det är kört.
Citera
2015-08-17, 14:51
Medlem
worjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Sorry... Det är kört.

Misstänker det, men kan inte någon mod bara berätta vilken mail kontot är registrerat till?
Citera
2015-08-17, 14:57
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worja
Misstänker det, men kan inte någon mod bara berätta vilken mail kontot är registrerat till?
Öh, nej? Du tycker att moderatorer ska lämna ut folks emailadress om du frågar??
Citera
2015-08-17, 14:59
Medlem
worjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Öh, nej? Du tycker att moderatorer ska lämna ut folks emailadress om du frågar??

Vad spelar det för roll, det finns email adresser till höger o vänster ute på nätet. Jag vill bara få ett pm med registrerat email till det kontot för att se om det är någon email jag har haft eller om "tjuven" har bytt email oxå..

Är det en email jag haft kan jag iaf få tillbaka mitt konto...
Citera
2015-08-17, 15:15
Medlem
worjas avatar
Citat:
Vad spelar det för roll, det finns email adresser till höger o vänster ute på nätet. Jag vill bara få ett pm med registrerat email till det kontot för att se om det är någon email jag har haft eller om "tjuven" har bytt email oxå..

Är det en email jag haft kan jag iaf få tillbaka mitt konto...

(FB) Medlemmarnas e-post på Flashback försvinner! VIKTIGT!

suck..
Citera
2015-08-17, 15:18
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Självfallet inte. Det är väl ändå rätt uppenbart? Vissa personer kanske använder förnamn.efternamn@gmail.com som mail här. Dumt kanske, men man ska väl ändå inte behöva räkna med att ens email blir outad? Riktigt dum fråga.
Citera
2015-08-17, 15:20
Medlem
kinesarsles avatar
Du får testa alla adresser du kommer ihåg helt enkelt. Minns du inte din adress är det kört.
Citera
2015-08-17, 15:25
Medlem
worjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Du får testa alla adresser du kommer ihåg helt enkelt. Minns du inte din adress är det kört.

Jag har testat varenda adress jag kan komma på, saken e att jag får tillgång till ett konto med namnet "slr" <-- har aldrig reggat ett sådant konto.. står att de inväntar aktivering också, skapades 2007-01.. Allt e riktigt skumt

Jag tror den "tjuven" har raderat min email som var kopplat till slrslr för jag har bara 3 st email adresser jag använder och jag får inte något till kontot slrslr.
Citera
2015-08-17, 15:27
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Jag har testat varenda adress jag kan komma på, saken e att jag får tillgång till ett konto med namnet "slr" <-- har aldrig reggat ett sådant konto.. står att de inväntar aktivering också, skapades 2007-01.. Allt e riktigt skumt

Jag tror den "tjuven" har raderat min email som var kopplat till slrslr för jag har bara 3 st email adresser jag använder och jag får inte något till kontot slrslr.
Då är det kört då.
Citera
2015-08-17, 15:29
Medlem
worjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Då är det kört då.

Verkar så..

Är detta något vanligt eller? haha vad fan har jag gjort för att förtjäna detta lixom. Så jävla skumt med tanke på det där slr kontot som inväntar aktivering sedan 2007-01.

Är de normalt att folk får sina konton bestulna, email som e kopplade till kontona raderade och får något annat användarnnamn istället?
Citera
2015-08-17, 15:50
Medlem
Citat:
Är detta något vanligt eller? haha vad fan har jag gjort för att förtjäna detta lixom. Så jävla skumt med tanke på det där slr kontot som inväntar aktivering sedan 2007-01.
"Förtjäna"? Ditt minne sviker dig - ta en förlust. Logga in på e-postadressen som är kopplad till @slr och se vad du har för e-postmeddelanden gällande användarkontot.

Citat:
Är de normalt att folk får sina konton bestulna, email som e kopplade till kontona raderade och får något annat användarnnamn istället?
Ganska svårt att säga då personer troligen inte skyltar med att de har stulit ett användarkonto, men den här typen av trådar skulle jag inte påstå är direkt vanliga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in