2006-06-25, 16:45
Medlem
tja vi kan fortsätta lite lungt med klassiker som "tummen mitt i handen", "24 karat", "kär och galen"
Citera
2006-06-25, 16:51
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregori valetti
tja vi kan fortsätta lite lungt med klassiker som "tummen mitt i handen", "24 karat", "kär och galen"

"Tummen mitt i handen" minns jag inte. Berätta mer!

Tragiskt att det inte sänds program som 24 karat eller Kryzz på lördagskvällarna längre. Då skulle brottsligheten sjunka dramatiskt, eftersom "alla" skulle ge fan i att gå ut på krogen och istället lösa kryzzet med Arne och Sven Melander. Eller?
Citera
2006-06-25, 16:54
Medlem
tummen mitt i handen var en sitcom med en pappa som var en amerikansk motsvarighet på martin timell och hade ett fixarprogram på tv

han hade tre barn som såg likadana ut.

tja sen finns det inte mycker mer att tilägga
Citera
2006-06-25, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Tragiskt att det inte sänds program som 24 karat eller Kryzz på lördagskvällarna längre. Då skulle brottsligheten sjunka dramatiskt, eftersom "alla" skulle ge fan i att gå ut på krogen och istället lösa kryzzet med Arne och Sven Melander. Eller?

Var det inte Björn Skifs?
Citera
2006-06-25, 16:59
Medlem
Truxas avatar
Citat:
tummen mitt i handen var en sitcom med en pappa som var en amerikansk motsvarighet på martin timell och hade ett fixarprogram på tv

Va fan? Den går ju fortfarande på TV...
Citera
2006-06-25, 17:03
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haye
Var det inte Björn Skifs?

Skifs var också med men jag minns inte om det var istället för Arne eller Sven
Citera
2006-06-25, 17:07
Medlem
Truxas avatar
erikbe Snygg Jan Bergquist-avatar!
Citera
2006-06-25, 17:17
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
erikbe Snygg Jan Bergquist-avatar!

Man tackar. Jag väntar febrilt på att få tag på något utav hans program om kroppen. Som lärare i Eskilstuna kan man tydligen hyra dem på http://www.sli.se/browse.asp?db=64&id=80000000&u=0&g=&s=0&i=20&o=1&f =0&l=&w=&y=&p=7

Synd att jag inte är det
Citera
2006-06-25, 18:45
Medlem
calina85s avatar
Älskade att titta på utmanarna med adam alsing..(gick på trean) ..minns nån den??de hade babyrace o liknande..hjalle och heavy var de som intervjuade..femåringar skulle även handla i affär..de fick lista på vad de skulle köpa...har nåra avsnitt inspelade..barn kan va bra söta
Glöm inte tandborsten med joakim geigert e även den oförglömlig..ett lekprogram..med massa utmaningar som publiken fick ställa upp på för en summa pengar.sen kunde de sänka summan o se vem som gjorde mest för minst pengar.
De två är mina favoriter iaf..Jag gillade även Lingo.. och superrebus med p-g hylen, jag tycker lek o spelprogrammen var roligare förr..
Citera
2006-06-25, 22:14
Medlem
sajber

kan avslöja att den grymt fjolliga programledaren senare gifte sig med "ronja rövardotter"
Citera
2006-06-26, 00:18
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

"Home Improvement" heter programmet på engelska.

http://imdb.com/title/tt0101120/
Citera
2006-06-26, 06:14
Medlem
Citat:
sajber

kan avslöja att den grymt fjolliga programledaren senare gifte sig med "ronja rövardotter"

Åfan Filip Struphuve som jag brukade kalla honom...

Kommer ihåg ett repotage om ett gäng universitetsstudenter som hade en C64 klubb.

Bästa programmet som fanns vid den tiden tyckte jag som ung datanörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in