Efter att du loggar in så klickar du på inställningar (kugghjulet uppe till höger)
Klicka på fliken betalningar
Klicka på visa vid "Hantera dina automatiska betalningar"
Klicka på länken till Hantera automatiska betalningar
Nu skall en ny flik / fönster ha öppnats och här klickar du på Ange tillgängliga betalningsalternativ som står till höger om rullningslisten där man kan filtrera
Nu är du framme vid omvandlingsalternativen!
Tack!
Jag har varit inne där och snurrat för inte så länge sedan och inställningarna är korrekta, bill me in sellers bla bla. Kanske är det rätt, blir dock lite konfys när transaktionerna visas hos santander. Förut visades beloppet i lokal valuta (GBP i dett fall) och sedan omvandlat till SEK, nu visar de bara SEK därför tror jag att paypal håller på med något igen..
Handlar inte så mycket att jag orkar gå till botten med det just nu men vaksamhet rekommenderas och din beskrivning är suverän, du borde nästan plocka bort spoilern så att den syns utan att klicka!
Efter att du loggar in så klickar du på inställningar (kugghjulet uppe till höger)
Klicka på fliken betalningar
Klicka på visa vid "Hantera dina automatiska betalningar"
Klicka på länken till Hantera automatiska betalningar
Nu skall en ny flik / fönster ha öppnats och här klickar du på Ange tillgängliga betalningsalternativ som står till höger om rullningslisten där man kan filtrera
Nu är du framme vid omvandlingsalternativen!
Tusen tack för detta! Jag har verkligen letat efter denna inställning men inte hittat den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!