2015-08-14, 12:21
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IV7
Var har du fått för dig att man skyddar våldtäktsmän? Vad för logik använder du? Är du lågutbildad?

Bara för att man inte drar alla (laglydiga, hårdarbetande) invandrare över en och samma kam är inte = skydda våldtäktsmän.

Du låter avundsjuk, att det finns invandrare som lyckas väl i "ditt land" och är inte några våldtäktsmän.

Med andra ord, bara våldtäktsmän som fångar upp din uppmärksamhet och sånt säger mycket om en person.

Absolut inte bara vådtäktsmän som fångar min uppmärksamhet. Alla jävla as fångar den. Med det sagt så har jag många invandrade vänner, och dom tycker som jag. Är du socialt missanpassad din lilla nörd?
Citera
2015-08-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veldigtserios
jaha, då var det dags igen...

för 50 år sedan hade det här varit förstasidesstoff, men numera är både (gäng)våldtäkter, mord och bomber vardagsmat. men vi har ju både kebab och pizza

är karlstad väldigt blattigt? universitetsstad ju, men det kan ju vara illa däran i alla fall...

Karlstad har inte mycket blattar man känner sig faktist som i Sverige här. Flyttade från Sthlm just på grund av alla blattar. Men det är nog bara en tids fråga innan man ser mer blattar än svenskar här också.
Citera
2015-08-14, 12:54
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
En sak förstår jag inte.. "varför gör någon kvinna så här"?

Kvinnan hade varit på en restaurang på Kungsgatan under kvällen. Vid halv-tvåtiden – tidsangivelsen är något osäker – promenerade hon ensam upp mot Domkyrkan.

Hon stannade vid Swedbanks bankomat och tog ut pengar.

En ensam kvinna - som dessutom inte är helt nykter? - promenerar ENSAM till en bankomat och tar ut pengar.

Har människorna helt tappat självbevarelsedriften?

Varför tar man inte taxi hem istället?

För att korkade svenska kvinnor tror att det är en naturlag att de ska kunna gå varsomhelst klädda hursomhelst närsomhelst utan att någon ska förgripa sig på dem. Kvinnor tror också att män våldtar för att visa makt. Det är kulturmarxistiskt skitsnack av feminister som inte vet något om män. Män som våldtar gör det för att de är kåta sadister, och sydröna svartmuskingar och negrer har en genetiskt programmerad sexdrift och läggning för sadism som vida överträffar den svenske hen-mannens. Dessutom ser de våldtäkt som en gruppbyggande övning så de gör det gärna med kompisgänget.
Citera
2015-08-14, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CakefacE
För våldtäkter har aldrig begåtts i Swärje innan, menar du?

Du kan ju sitta och hata på migrationen hur mycket du vill, skulle du skicka ut alla så hade jag fortfarande tagit omvägar på stan när jag ensam hade sett en grupp med män (oavsett hudfärg) en helg. Svenska män har inte en bättre syn på kvinnor, det räcker med att läsa random diskussion här på fb om att vi trehålingar och sliddjur ska pissas på för att visa dominans, ta den i analen så att vi håller käften och att vi får skylla oss själva om vi visar hud.

På vilket sätt skulle då rensrasiga svenska mäns beteende mot kvinnor förändras av att man kastade ut de svartmuskiga männen? Alltså den delen av den manliga befolkningen som de facto utövar våld mot sina svenska kvinnor?
Jag tror nog att det skulle bli lite färre brott och att svenska kvinnor skulle vara tryggare. Det verkar som om jag har rätt i det. Det finns en del statistik på området.
Citat:
invandrade personer är klart överrepresenterade i brottsstatistiken. Invandrarnas generella överrepresentation när det gäller registrerad brottslighet ligger på lite över hundra procent. Denna överrepresentation gäller praktiskt taget alla typer av brott, men den växer avsevärt, till 300 eller 400 procent, när det gäller grövre brott, exempelvis mord, dråp, misshandel mot obekanta och våldtäkt.
Om du har något slags politisk agenda eller bara skriver utan att tänka vet jag inte. Det finns iallafall en möjlighet att få en mer rättvisande bild av brottsligheten om man så önskar. Inte minst på detta forum fast du får allt söka själv.
Citera
2015-08-14, 13:03
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Står i en av länkarna i trådstarten att polisen har spermahundar som letar efter spår i området för våldtäkten.

Hur fasen tränar polisen sina spermahundar? Jag kan inte få bort bilden av runkande poliser som flänger runt på övningsområdet med hundgodis i ena handen och kuken i den andra och skvätter sperma lite varstans, allt medan hundarna med sedvanlig iver söker av området.

Lukten av sperma (eller ruttet kött) kommer från en typ av ämnen som kallas för aminer. Dessa kan syntetiseras i labbet. Annars får grabbarna på stationen ta en runda runka bulle utan att äta upp den sedan.
Citera
2015-08-14, 13:31
Medlem
gr0gs avatar
Varför existerar ens tråden? Det mesta som sägs är: det är invandrare, och att man borde rösta SD i nästa val. Den informationen är man noga med att upprepa gång på gång på gång i alla trådar som ligger under abk. Ingenting om själva brottet, bara att invandrare är svin. Kan man inte bara ha en stor tråd där rassar får ventilera sitt hat, så kan övriga flashback faktiskt handla om ämnet.

Ont:

Förjävligt att sånt här fortfarande händer. Ingen borde gå hem ensam, för även om det borde varit på annat vis så är det så här verkligheten är. Hoppas gärningsmännen fångas, och att offret repar sig snabbt.
Citera
2015-08-14, 13:46
Medlem
mrbooms avatar
Chefer från Vuxenavdelningen besöker Malmtorgsgatan och deras nya gruppboenden.

Citat:
Besökarna fick sig en titt på den – asylboendet Orion, vilket ligger en våning ovanför. I Orions fall är det ensamkommande flyktingar i ung ålder, utrustade med en vilja att upptäcka Sverige, som har lägenheter hos dem.
Citera
2015-08-14, 14:03
Medlem
Inga signalement alltså, det talar ju för noggers, men man kan inte veta. Jag antar att en anmälan är upprättad, i den anges alltså kvinnans iakttagelser, bla signalement. Jag undrar när en sån anmälan kan gå att få ut? Blir den offentlig, nånsin?
Citera
2015-08-14, 15:32
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpusSpicatum
Inga signalement alltså, det talar ju för noggers, men man kan inte veta. Jag antar att en anmälan är upprättad, i den anges alltså kvinnans iakttagelser, bla signalement. Jag undrar när en sån anmälan kan gå att få ut? Blir den offentlig, nånsin?
Brottsanmälan ingår som huvudregel i FUP, vilken blir offentlig i samband med att åtal väcks.
Citera
2015-08-14, 15:39
Medlem
mrbooms avatar
När det gäller överfallsvåldtäkten i Landskrona så släpptes signalementet efter 12 timmar.
• Lång, kraftigt byggd, "lönnfet"

• Slitet utseende, kraftig solbränna

• Illaluktande, samt luktar sprit

• Klädd i blå tröja, men något rödrutigt under, blå jeans med stort hål på ena knät

• Kort, råttfärgat hår, högt hårfäste. Råttfärgat, halvlångt getskägg

Det har nu gått 38 timmar i det här fallet, har dom inte gripit någon så är det väl hög tid att släppa signalement eller ?
Citera
2015-08-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra

Ser vi på statistiken från våra nordiska grannländer så ser den ut så här:

(FB) Våldtäktsexplosionen media inte skriver om - Nu upp 330% på 15 år
(FB) Expressen tonar ner effekterna av att bli våldtagen

Sinnessjuk statistik. Detta är precis vad jag behöver. Men vars är källan?
För att kunna använda detta mot vänsterpatrasket så behöver jag källor...
Kan du bidra med dem?
Citera
2015-08-14, 16:02
Moderator
blomvattnares avatar
Åter till topic, tack. Alltså det specifika brottet. Statistik kan diskuteras i andra trådar, i andra delforum.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in