• 1
  • 2
2015-08-11, 20:05
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Till vem då?

Du vill alltså låna pengar till en Plastikoperation med förhoppning att denna operation skall leda till jobb så att du kan få jobb och betala din skuld?

Jag tycker du bör fundera en gång till.......

Vet inget längre.
Det är så jobbigt att va i min situation, alla dörrar är stängda framför mig
Citera
2015-08-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Om ja får lite bättre självförtroende genom ett bättre utseende kan kanske leda till nåt sommarjobb.

du är medveten om att sommaren är slut om några veckor va???
dessutom vara arbetslös och låna pengar för plastik operation rimmar väldigt illa. bättre att skaffa jobb och sedan bränna pengar på plastik operation... och hur ful du än är eller ser ut så kan jag garantera dig att det är dom som är fulare än du som fått jobb ändå... så att operera sig bara för att få jobb är inte ens i närheten av vettigt.

men återigen.... du är medveten om att sommaren är slut om några veckor va???
Citera
2015-08-12, 01:21
Medlem
Citat:
Vet inget längre.
Det är så jobbigt att va i min situation, alla dörrar är stängda framför mig
Sluta upp med sånt här tankesätt, tror du att alla andra som har jobb ser tipp topp ut? Jobb finns för alla, bara o resa på sig o leta.
Citera
2015-08-12, 10:22
Medlem
Citat:
Om ja får lite bättre självförtroende genom ett bättre utseende kan kanske leda till nåt sommarjobb.
det är inte självförtroendet du ska jobba på, det är självkänslan. Blir lite mörkrädd när du ska låna till skönhetsoperationer UTAN att ha fast inkomst, du borde inte få ha hand om dina egna pengar, du borde ha en god man som skötte din ekonomi.
Om du inte ser ut som ringaren i notredam kommer du att kunna få jobb ändå, förutsatt att du inte är efterbliven, vilket din tråd faktiskt indikerar att du kan vara
Citera
2015-09-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ja sa ju att chansen va obefintlig.

Det finns banker som lånar ut även om du inte har fast anställning.

Pm för mer info
Citera
2015-09-20, 01:04
Medlem
Fake. Profilbilden på sidan är tjuvad, tillhör Camilla Brückner, Director of UNDP's Nordic Representation Office.
http://unric.org/sv/newsletter/26343...brueckner-undp
https://www.linkedin.com/pub/camilla...kner/6/184/38a
http://www.undp.org/content/undp/en/...brueckner.html
Senast redigerad av Ugbug 2015-09-20 kl. 01:13.
Citera
2015-09-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AzizKrenzi
Det finns banker som lånar ut även om du inte har fast anställning.

Pm för mer info
Är väl bara att lista bankerna här, varför pm? Eller har du något eget "affärsförslag" du ska erbjuda
Citera
2015-09-29, 17:38
Medlem
Camilla Kamara
den 6 februari ·
Tack Martine ha sagt Ms. HORTE NA . Det är verkligen Messias precis som du sa det så bra. Hon tjänat mig i mindre än 72 h ett lån på 850 000 kronor. Också förlora mer tid eftersom hon är redo att hjälpa någon. Den tar emot sina kunder på följande mail: hortena43@gmail.com

haha den grammatiken
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in