2005-10-21, 20:43
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Den senaste tiden har jag blivit utloggad från Flashback efter X antal minuter.
Förr (the good old days, för en månad sedan) så kunde jag stänga av datorn och vara automatiskt inloggad när jag startade den igen (datorn). Hur kommer jag tillbaka till den "lätta" tiden?

Nej, jag har inte ändrat några inställningar.

Fråga 2

Loggar in idag, och när jag söker nya inlägg så kommer det en lista på 7st
Brukar ju vara flera sidor.. någon minut senare är det 17 nya inlägg.. vad har hänt?

Är jag för gammal?
Citera
2005-10-21, 21:10
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Den senaste tiden har jag blivit utloggad från Flashback efter X antal minuter.
Förr (the good old days, för en månad sedan) så kunde jag stänga av datorn och vara automatiskt inloggad när jag startade den igen (datorn). Hur kommer jag tillbaka till den "lätta" tiden?

Nej, jag har inte ändrat några inställningar.

Fråga 2

Loggar in idag, och när jag söker nya inlägg så kommer det en lista på 7st
Brukar ju vara flera sidor.. någon minut senare är det 17 nya inlägg.. vad har hänt?

Är jag för gammal?

När du loggar in numer så är "Kom ihåg mig" rutan inte ifylld så som den var förr. Så nu när du loggar in så är cookies mm nollade.

Klicka i Kom-ihåg-mig nästa gång du loggar in så blir allt som det var förr. Hoppas jag.
Citera
2005-10-21, 22:02
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
När du loggar in numer så är "Kom ihåg mig" rutan inte ifylld så som den var förr. Så nu när du loggar in så är cookies mm nollade.

Klicka i Kom-ihåg-mig nästa gång du loggar in så blir allt som det var förr. Hoppas jag.

Det kan stämma, för när jag loggar in på min sida där kom-ihåg-mig-rutan är ifylld, så loggas jag inte ut.
Om jag däremot loggar in från mina barns sidor där rutan inte är kryssad, så loggas jag ut. (Inser någon exakt hur hysterisk jag blir när jag kämpat länge med ett inlägg och får beskedet att jag är utloggad när jag försöker lägga in det? Ja, jag skriver bara längre inlägg från min egen sida numera).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in