2015-08-07, 21:37
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Utveckla gärna.

Den scenen liknar någon som självmant dragit ner byxorna och urinerat och sedan slagit i huvudet.
Citera
2015-08-07, 21:37
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Var det verkligen polisen som gick ut med det? Att ett vittne upplever en person som "skum" eller "mystisk" är inte del av ett signalement, det är en personlig bedömning. Mörk klädsel däremot, är ett signalement.
Jag har inte skrivit att det är polisen som gått ut med det signalement, polisen har inte äganderätt till det uttrycket. Sen skrev jag som jag skrev för att tydliggöra att just "skum" kanske inte skulle tas på så stort allvar.
Citera
2015-08-07, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlett1
En av mina nära vänner - som är polis på Krim -uppger att det här ärendet är som många andra liknande, typ en våldtäkt som spårat ur o BO stryps i kaoset el liknande - nu hoppas vi att det här reds ut snabbt!

Om detta ar sant, ut med spraket!
Citera
2015-08-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
----Från slut av 60-tal fram till långt in på 70 var det ganska många brott av
denna typ, med svensk "gm"+misstänkt svensk "gm" till ungef 95 %

På denna tid hade ju end 2-3 % av vår befolkn invadr-bakgr !

Har du några som helst bevis för detta?

Antalet lagförda personer för våldtäkt har i alla fall stigit dramatiskt sedan 50-talet! Och det i en jämn kurva uppåt sett till capita
Citera
2015-08-07, 21:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Om detta ar sant, ut med spraket!
Det har väl ändå känts som det mest troliga hela tiden och i alla fall jag skulle bli mycket förvånad om det visar sig att det inte stämmer.
Citera
2015-08-07, 21:44
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykopat08
kan ju vara samma personer som begick en våldtäckt i runby ar*u kämä***, j*ni och pa*i
vet att pa*i bor i skogen där och är uteliggare.
och psykotisk.

Bland Väsbys "busar" finnar man ju många finsk-svenska. Väsby tog emot mängder av finnar som arbetskraft under 60 och tidigt 70-tal. Barnen till en del av dem blev såklart busar, med en särskild förkärlek till sprit och amfetamin.
Citera
2015-08-07, 21:44
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Jag har inte skrivit att det är polisen som gått ut med det signalement, polisen har inte äganderätt till det uttrycket. Sen skrev jag som jag skrev för att tydliggöra att just "skum" kanske inte skulle tas på så stort allvar.
Det jag undrar är vad polisen själva faktiskt har sagt, menade inte att ifrågasätta det du skrev.
Citera
2015-08-07, 21:45
Medlem
Ni som spekulerar om hon avlidit av sjukdom eller blivit anfallen av ett djur, lägg ner, det är ju helt klart att hon blivit mördad. Jag tror polisen är kapabel till att se om hon dött en naturlig död eller blivit dödad av ett djur,
Citera
2015-08-07, 21:45
Medlem
Ok med risk för att låta som en konspirationsfanatiker.
Kan det vara så jäkligt att det är en seriemördare på g?

Reagerar på att BO ser nästan identisk ut med Lisa Holm. Samma ålder liten söt blond tjej......

Snuten var dessutom väldigt kvick med att klös det spaningmord och har gått ut och varnat folk .....

Om Lisa Holms MGM ( litauern) inte har gjort det utan bara råkat hitta henne och plockat liket på dyra märkeskläder etc. Hon kom från ett ganska välbärgat hem så hon lär ha haft ganska dyra kläder och smycken.... Fattiga gästarbetare som har försett sig själva och sedan fått panik. Detta förklarar varför två är släppta och de har viss DNA bevis ( dvs från kläder etc.).
Citera
2015-08-07, 21:48
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockvegas
Om Lisa Holms MGM ( litauern) inte har gjort det utan bara råkat hitta henne och plockat liket på dyra märkeskläder etc. Hon kom från ett ganska välbärgat hem så hon lär ha haft ganska dyra kläder och smycken.... Fattiga gästarbetare som har försett sig själva och sedan fått panik. Detta förklarar varför två är släppta och de har viss DNA bevis ( dvs från kläder etc.).

Var inte det nästan på andra sidan landet?
Citera
2015-08-07, 21:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockvegas
Ok med risk för att låta som en konspirationsfanatiker.
Kan det vara så jäkligt att det är en seriemördare på g?

Reagerar på att BO ser nästan identisk ut med Lisa Holm. Samma ålder liten söt blond tjej......

Snuten var dessutom väldigt kvick med att klös det spaningmord och har gått ut och varnat folk .....

BO ser inte identisk ut som Lisa Holm, de är inte ens lika men alla unga brudar tar liknande foton på sig själva numera, böjer ner huvudet, putar lite med läpparna m.m.
Citera
2015-08-07, 21:51
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runa57
Ni som spekulerar om hon avlidit av sjukdom eller blivit anfallen av ett djur, lägg ner, det är ju helt klart att hon blivit mördad. Jag tror polisen är kapabel till att se om hon dött en naturlig död eller blivit dödad av ett djur,
(FB) Agneta Westlund hittad mördad vid sjö utanför Västervik. Älg visade sig "skyldig"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in