2015-08-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Om detta är samma fall som jag känner till så var pappan hemma hos sig, helt ovetande om vad som hände.
Om jag bara får veta när detta ska ha hänt o om det var i Jkpgs komun eller en närliggande så kan jag berätta hela historien som jag fått från deras pappa o numer deras ända vårdnadshavare.

Tror knappast soc går med på att pappan du påstår ska vara en vårdnadshavare. Han har gjort några volter på de flesta fängelser i vårt avlånga land. Han är dessutom bara pappa till de två yngsta barnen. Jon*s - *a heter han.
Citera
2015-08-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euphori
Sebbe har jag för mig var runt 10 år yngre. Hon tyckte det var coolt att ha ett lammkött att bara festa och hänga med.
Barnen var med på festerna med, de stackare.
Förutom kryssningarna var de i magaluf och hade lite kul. Barnen var säkert själva den gången med!

Hon är född i Libanon dit åkte hon och gjorde en hel fettsugning av mage, midja och rygg. Samt skröt hur hon förstorat brösten med och ser ut som ett riktigt WT!

Gjorde hon inte brösten i Thailand?

Berätta mer om den här Sebbe
Citera
2015-08-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zader
Gjorde hon inte brösten i Thailand?

Berätta mer om den här Sebbe

Lågbuget-bröst a la WT!

Handlar inte om Sebbe utan Sally.
Citera
2015-08-10, 21:34
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Lågbuget-bröst a la WT!

Handlar inte om Sebbe utan Sally.

Kan man verkligen klassa något en kvinna från Libanon gör som WT?
Citera
2015-08-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Kan man verkligen klassa något en kvinna från Libanon gör som WT?

Klart man kan beter sig som ett slödder- WT! Hon är en riktig WT!
Senast redigerad av Euphori 2015-08-10 kl. 21:52. Anledning: Skickade för tidigt.
Citera
2015-08-11, 00:04
Medlem
Citat:
Tror knappast soc går med på att pappan du påstår ska vara en vårdnadshavare. Han har gjort några volter på de flesta fängelser i vårt avlånga land. Han är dessutom bara pappa till de två yngsta barnen. Jon*s - *a heter han.
Är du säker på detta?
För den händelsen jag känner till är i en grannkomun o hände för ett,år sedan. Lite för många likheter.
Drf jag frågar.
För i det fallet är pappan helt ok.
Citera
2015-08-11, 06:56
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Klart man kan beter sig som ett slödder- WT! Hon är en riktig WT!

Nu betyder inte riktigt White Trash bara slödder. Det betyder vitt slödder. Att kalla någon från Mellanöstern slödder eller kort och gott trash kan vara korrekt, men knappast att kalla dem WT.
Citera
2015-08-11, 07:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är du säker på detta?
För den händelsen jag känner till är i en grannkomun o hände för ett,år sedan. Lite för många likheter.
Drf jag frågar.
För i det fallet är pappan helt ok.
Det är ingen helfärsk händelse det talas om så det kan mycket väl ha skett för ett år sedan:

Citat:
Det är en av Jönköpings sociala områdesnämnder som ansökt om att barnen ska omhändertas med stöd av lagen om vård av unga (LVU),
[...]
Mamman förnekar också uppgifter om att barnen blivit slagna. Hon har tidigare frivilligt gått med på att barnen ska få vård. När hon inte längre ville acceptera det vände sig sociala myndigheterna till förvaltningsrätten som i sin dom konstaterar att föräldern saknar förmåga att se och förstå sina barns behov.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/omhandertas-efter-mammas-kryssning/

Det verkar inte heller handla om centrala Jönköping - utan något område utanför.

Av artikeln att döma har mamman tidigare gått med på placering - och det kan ju ha varit så att de varit placerade hos pappan. Nu vill hon avbryta och ta hem barnen - därav LVU.
Det kan handla om en LVU med placering hos pappan.

Om du nu vet vem pappan är i det fall du talar om, så bör du väl kunna kolla namnet på mamman på något sätt - Sally R:s namn ligger ju här i tråden.
Citera
2015-08-11, 08:38
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Nu betyder inte riktigt White Trash bara slödder. Det betyder vitt slödder. Att kalla någon från Mellanöstern slödder eller kort och gott trash kan vara korrekt, men knappast att kalla dem WT.

BT = brown trash , det skulle ju funka
Citera
2015-08-11, 08:43
Medlem
Ratozs avatar
Det tycks råda lite osäkerhet om när exakt detta hände. Någon som har mer information kring den biten?
Citera
2015-08-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ingen helfärsk händelse det talas om så det kan mycket väl ha skett för ett år sedan.
Jag vet inte namnet på mamman o den människan tänker jag inte heller bli mer bekant med.
Däremot känner jag pappan i ett fall som hände över ett år sedan då han i dag har ett förhållande med min dotter.
I det fallet handlar det om en exfru som är otroligt manipulativ. Hon såg till att få egen vårdnad utan att behöva bevisa ett smack i sina anklagelser. Pappan i fråga fick inte ens ha sina barn mer än några timmar. Så fort han gjorde något i sitt liv som hon inte gillade så hotade hon med barnen.
Han var fast i en riktig mardröm.
När hon sedan stack på kryssning så visste inte han om det.
Fördelen med kryssningen var att allt rullades upp o det tog inte lång tid innan han hade vårdnad om sina tre barn som är i ålder med vad artikeln säger.

Så i det fallet har barnen det bra i dag o det finns ingen anledning att outa någon då det i så fall även outar pappan o barnen.
Citera
2015-08-11, 13:29
Medlem
Citat:
Jag vet inte namnet på mamman o den människan tänker jag inte heller bli mer bekant med.
Däremot känner jag pappan i ett fall som hände över ett år sedan då han i dag har ett förhållande med min dotter.
I det fallet handlar det om en exfru som är otroligt manipulativ. Hon såg till att få egen vårdnad utan att behöva bevisa ett smack i sina anklagelser. Pappan i fråga fick inte ens ha sina barn mer än några timmar. Så fort han gjorde något i sitt liv som hon inte gillade så hotade hon med barnen.
Han var fast i en riktig mardröm.
När hon sedan stack på kryssning så visste inte han om det.
Fördelen med kryssningen var att allt rullades upp o det tog inte lång tid innan han hade vårdnad om sina tre barn som är i ålder med vad artikeln säger.

Så i det fallet har barnen det bra i dag o det finns ingen anledning att outa någon då det i så fall även outar pappan o barnen.

Om han har ett förhållande med din dotter måste du åtminstone hört namnet på hans ex vid något tillfälle?! Han heter fortfarande Jon*s som är pappan till de två yngsta. Den äldsta har en annan pappa. Ja, denna Jon*s har gjort några besök i fängelset, inte mycket din dotter vet om sin kille om det är samma.
Kan tänka mig att hon ljög och manipulerade för att ta vårdnaden. Hon är rätt duktig på sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in