2016-02-05, 17:28
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Köp tjack?
Ogillar tjack som fan, känner inga som tillhandahåller fin kola och dessutom behöver jag försöka hålla mig på rätt sida om lagen sas .
Citera
2016-02-06, 03:40
Medlem
drar nog hem en lite påse till för att prova den under bättre omständigheter.
Citera
2016-02-06, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Ogillar tjack som fan, känner inga som tillhandahåller fin kola och dessutom behöver jag försöka hålla mig på rätt sida om lagen sas .

5-mbpb då? är mest likvärdig vad jag stött på. om man håller sig inom lagens ramar
Citera
2016-02-06, 07:49
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
5-mbpb då? är mest likvärdig vad jag stött på. om man håller sig inom lagens ramar
No thx, jag blev helt korkad och fick minnesluckor av den. Jag har provat 4f-Mph också, inget för mig.
Senast redigerad av 2WLD 2016-02-06 kl. 07:53.
Citera
2016-02-09, 23:50
Medlem
esants avatar
Citat:
Jag har i ren frustration tänkt ha en liten CS-provning i helgen (jmf vinprovning), följande substanser har införskaffats:

4-CL-PVP
4F-NEB
4-CEC
2,4-DMMC (omtest)
Ephylone (omtest m kristallerna)
NiPP (omtest)

Hann du utvärdera denna?
Citera
2016-02-10, 17:07
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Hann du utvärdera denna?
Självfallet offrade jag även i detta fall min mentala hälsa för forskningens skull . Jag spände fast säkerhetsbältet och började ytterst försiktigt (för att i tid hinna mota bort inkräktande spindlar och annat löst småfolk i grind) 50 mg i taget (härliga stora kristaller, me like!) tills att hela gubben var slut, inte en insekt så långt ögat kunde nå. Nästan så jag blev lite lätt besviken och då gillar jag inte ens att hallucinera, sjukt frustrerad helt enkelt haha .
En smula energi och ett visst välmående kanske, möjligen? Jag litar dock inte längre på min egen bedömning, misstänker å det starkaste att min tolerans är hög (även fast jag "småduttar" med olika substanser), jag hoppas iaf det för annars suger RC-scenen just nu .
Citera
2016-02-10, 18:58
Medlem
esants avatar
Citat:
Självfallet offrade jag även i detta fall min mentala hälsa för forskningens skull . Jag spände fast säkerhetsbältet och började ytterst försiktigt (för att i tid hinna mota bort inkräktande spindlar och annat löst småfolk i grind) 50 mg i taget (härliga stora kristaller, me like!) tills att hela gubben var slut, inte en insekt så långt ögat kunde nå. Nästan så jag blev lite lätt besviken och då gillar jag inte ens att hallucinera, sjukt frustrerad helt enkelt haha .
En smula energi och ett visst välmående kanske, möjligen? Jag litar dock inte längre på min egen bedömning, misstänker å det starkaste att min tolerans är hög (även fast jag "småduttar" med olika substanser), jag hoppas iaf det för annars suger RC-scenen just nu .

Hehehe vad skönt att du slapp spindlarna i alla fall .

Du verkar inte ha fått så starka sköna effekter men klarade du dig åtminstone utan obehag? Ger den ett kort eller långt rus?

Snäppet vassare än TT:s 4f-php? Läste att du recenserade den på ungefär samma sätt som jag själv gjorde...

(Såg förresten att någon skrev att 24:an fått in 4f nu också.)
Citera
2016-02-10, 22:47
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Hehehe vad skönt att du slapp spindlarna i alla fall .

Du verkar inte ha fått så starka sköna effekter men klarade du dig åtminstone utan obehag? Ger den ett kort eller långt rus?

Snäppet vassare än TT:s 4f-php? Läste att du recenserade den på ungefär samma sätt som jag själv gjorde...

(Såg förresten att någon skrev att 24:an fått in 4f nu också.)
Den gav ett subtilt välmående med samtidig frånvaro av ovälkommet obehag (vilket då gör den snäppet bättre än 4f-php som gav mig hjärtklappning) .
Citera
2016-02-12, 15:21
Medlem
Ska provas ikväll med en redlig dos alkohol, återkommer imorgon mvh
Citera
2016-02-12, 18:14
Medlem
Ber om ursäkt för att jag bara slänger ur mig en fråga utan att ha kollat igenom tråden(tidsbrist)!

Hur står sig ar*mers produkt mot 24:an?

Förångade 1 g från 24:an innan jul (mina stackars alveoler, vad utsätter jag er för?), och tyckte att den fungerade bra. Vardagsstimulant!
Citera
2016-02-13, 22:11
Medlem
Denna + Alkohol = Himmel

Riktigt fett rus som kändes lite koksigt faktiskt, drog i mig 0,1g av detta under ett rätt bra alkohol rus och kände mig extremt pratglad och öppen. Väldigt mycket välmående också, rekommenderas!
Citera
2016-02-14, 01:40
Medlem
Pimilos avatar
Fungerar denna mixat med SSRI? Hoppas på att TT tar in den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in