2003-07-08, 00:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrone
Har inte Midgårds Söners sångare Patrik Asplund (eller va
fan han nu heter) lagt av o tagit avstånd från ditt o datt

Finns dom fortfarande?

patrik asplund har hoppat av nazi-rörelsen och jobbar antagligen på Expo samt DIF. midgårds söner finns inte längre, men gav ut en cd efter att asplund hoppade av, sångare på den var d.p som nu är sångare i the jinx (opolitiskt oi!-band)
Citera
2003-07-08, 02:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Sämre skit än Ultima Thule får man leta efter länge.
Citera
2003-07-08, 02:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wAx
Sämre skit än Ultima Thule får man leta efter länge.
Broder Daniel, Sveriges samlade dansbansdselit, Dr.Alban....
Citera
2003-07-08, 15:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem orkar bry sig om Ultima thule.Det är ett riktigt skitband.Det är ju pinsamt att bara tänka på dom.
Citera
2003-07-08, 20:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Ärligt talat! Finns det fortfarande folk som lyssnar på UT! jag sjkiter om dom är rasister eller vadf fan dom är. Dom skall utrotas för att det finns nog fan ingen sämre musik!!!!
Citera
2003-07-10, 16:14
Bannlyst
mongoloids med Svea är en riktigt rackarrökare som funkar på fest. :twisted:
Citera
2003-07-10, 17:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Ok

OK, nu har ni sagt vad ni tycker. Jag tycker ändå att ni åtminstone ska lyssna på nån Thule-låt. T.ex, ta Ultima Thules låt "Död i Fält", och jämför den med Pluton Sveas "Hail The Swastika"...

Visst, grabbarna i Plutonen är skitduktiga, jag håller bara inte med dem i deras politiska åsikter. Jag har inte ngt emot dem direkt, jag är för åsiktsfriheten, så jag klandrar ingen som inte gillar Ultima Thule.

Men tänk efter... Hiphopen handlar jävligt mycket om droger, sex och "Bust a cop". Och i många låtar nämns "Smoke weed", "Kill you" osv. Och det är olagligt, om inte jag har fel. I och för sig så är de flesta från USA, men det sänds på MTV här i Sverige. Och jag tycker inte om att massmedia ska tuta i ungdomar sånt där skit!

Tacka vet jag Eddie Meduza.

R.I.P
Eddie Meduza
1948-2002
Citera
2003-07-10, 18:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Visst, grabbarna i Plutonen är skitduktiga, jag håller bara inte med dem i deras politiska åsikter. Jag har inte ngt emot dem direkt, jag är för åsiktsfriheten, så jag klandrar ingen som inte gillar Ultima Thule.

Nej, dom är inte särskilt duktiga

Citat:
Men tänk efter... Hiphopen handlar jävligt mycket om droger, sex och "Bust a cop". Och i många låtar nämns "Smoke weed", "Kill you" osv. Och det är olagligt, om inte jag har fel. I och för sig så är de flesta från USA, men det sänds på MTV här i Sverige. Och jag tycker inte om att massmedia ska tuta i ungdomar sånt där skit!

Droger och sex. Förstår inte vad det är för fel med det? Det var väl i huvudsak det som Eddie Meduza skrev om och honom hyllade du ju alldeles nyss.
Finns för övrigt massvis med poliser som förtjänar nackskott...
Konstigt att du inte tycker är någon ska få lyssna på det genom "massmedia" medan du alldeles nyss var för yttrandefrihet.

Hiphop suger
Citera
2003-07-11, 00:39
äldre konto (old)
Ej medlem
OMG Svenskviking lyssnar på ultima thule och eddy medusa!

Du är ju inte riktigt klok...

Finns det folk men sån värdelös musiksmak ?
Citera
2003-07-11, 18:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Kan man gilla tex hip hop så kan man väl gilla vad som helst. För det finns sanerligen få musiksorter som e sämre än det
Citera
2004-01-14, 11:37
Medlem
må bras avatar
Ultima thule gör bra låtar...men det finns bättre
Pluton svea - gul blå fana är oxå bra
Citera
2004-01-14, 11:49
Medlem
käkmuskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskviking
OK, nu har ni sagt vad ni tycker. Jag tycker ändå att ni åtminstone ska lyssna på nån Thule-låt. T.ex, ta Ultima Thules låt "Död i Fält", och jämför den med Pluton Sveas "Hail The Swastika"...

hellre skulle jag låta per gessle mata mig med löst bajs än att lyssna på en låt som heter "död i fält".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in