Citat:
Ursprungligen postat av
ognadnafmirg
men som alla andra vill jag göra snabba klipp så jag kan köpa tv, mobiler och kanske till och med en liten sportbil!!!
Hur tänkte du där? Det finns väldigt många som vill bygga sin förmögenhet långsiktigt likt många andra framgångsrika aktieplacerare, till exempel Warren Buffett.
Genom aktierna du är intresserad av utsätter du dig för alldeles för stor risk för att på riktigt på rik på börsen över tid. Misstag på aktiemarknaden går inte att undvika och förlusterna som
kommer ske genom aktierna av slaget du kikar på kommer vara svåra att reparera. Visst, det finns några få som lyckas med att göra snabba klipp och att hitta guldklimparna, men att döma av dina "briljanta" analyser är du tyvärr inte en av dem då det kräver att du är väl påläst.
Lycka till ute på minfältet!
Citat:
Ursprungligen postat av
ognadnafmirg
Varför är ni så jävla sura för??? hAr börsen inte gått nå vidare för er surisar eller???!
Ibland tar det emot att höra sanningen. Och nej, det har inte gått dåligt för mig på börsen. Sedan maj förra året har jag en utveckling på +110%, vilket jag är mer än nöjd med, och det genom stabila företag.