Citat:
Ursprungligen postat av
ognadnafmirg
Jag följer börsen hela tiden varje dag! Hål koll själva på dessa aktier får ni se!!!
1: star vault kommer öka 30-40 % inom en månad men efter spelsläppet kommer det att rasa därav risken!!!
2: precise biometrics en aktie att ligga lång i (förmodligen) om man tror på nya sensor tekniken i nya mobiltelefonerna. Kan se en ökning om 2000% inom spannet av 3 år men inom 3-4 månader har vi en garanterad ökning på runt 50%.
3: anoto group dom gör nån jävla penna och går rykten om att de har teamat upp med HP nu (ni vet hewlett packard) vet bara att de e sjuk omsättning i aktien kan bli bra men också dåligt. Även detta bolag jag vet minst om i dagsläget men kursen är attraktiv.
Och vad gäller bolaget jag ligger lång i så är det helt safe, de kan inte gå åt helvete för dom jag har djup insikt i deras bransch och dom äger snart allt där!!!
Edit: kan man få stake på aktier vet att folk stakear till poker?
Jamen då så - vet du att A) allt är safe och B) det kommer att gå upp ("en garanterad ökning") på 30 eller 50% ("minst") - välj då den du _vet_ ger högst avkastning - sälj allt annat - både aktier och i princip ALLA andra tillgångar - låna vad du kan på banken, ta SMS-lån till resten - bevisligen KAN du ju inte förlora?! Kör! Då lär du ju bli miljonär när du säljer.
Och tack för tipset! Jag tänker givetvis fel som inte insett att du VET att de här aktierna kommer att öka med MINST hälften på NÅGON MÅNAD?! Hur kunde jag ha missat det?!
(Allergideklaration För nytillkomna läsare: det här inlägget KAN innehålla spår av ironi. Det det svarar på innehåller bevisligen spår av nötter).