2005-10-30, 23:18
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Finns det nån slags råvara som dämpar suget efter dom "riktiga grejerna"
såsom lax, oxfile, björnlår, hästsvans, grävlingögon, och grodpung?
Man har ju väl börjat skriva ut texmex till såna som varit tunga ätare under längre tider, men det har visat sig att texmex även nått den svarta marknaden, och att även många andra nu missbrukar texmex...
Citera
2005-10-31, 02:57
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Man har ju väl börjat skriva ut texmex till såna som varit tunga ätare under längre tider, men det har visat sig att texmex även nått den svarta marknaden, och att även många andra nu missbrukar texmex...

Jo när man får tillgång på texmex slutar det alltid med att man tar på sig en sombre och rider in i solnedgången på en åsna med marrakass i högstahugg...

Det tar flera dagar att hitta hem igen.
Citera
2005-10-31, 03:02
Medlem
occasuss avatar
Jag ska gå och steka mig två stycken nu.
Citera
2005-10-31, 03:41
Medlem
n3mos avatar
jag har alltid tyckt att Piroger är en bra ersättare för cheeseburgare. Detta slutar dock alltid i ett tyngre beroende av piroger
Citera
2005-10-31, 04:27
Medlem
vXds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Är du galen eller? Oxfilé är ju råtungt! Jag anser att du bör pröva lite lättare droger innan du tar oxfile, pröva pommes frittes istället.

Men shit, jag kom precis på en alldeles hemsk sak!!
Min mor frågar mig alltid vad jag vill ha att äta när hon kommer på besök.. Hon föreslår då ALLTID Oxfilé!!!
Kan det vara så att min kära mor försöker få mig att OD'a ??
Det får inte vara så.... inte min mamma inte, nä.

jag blir så deprimerad.. undra om jag har något att äta hemma.. HA! det har jag ju inte, men varför känner jag mig så tom när jag inte har ätit på flera timmar ?
uuuuuuh, these drugs really got a hold of me.
Citera
2005-10-31, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Tro det eller ej. Men jag hörde om en ny vara som
ska ersätta texmex det är Bringles. Det är chips
i form av rör, så håller man ut ett chips och tar
på morgonen. Och det ksa förse en med alla kolhydrater
ma behöver för att suget efter tungre mat ska ytra sig.

Problemet är ju att folk har börjat äta 2-3 rör Bringles redan nu.
Citera
2005-10-31, 15:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Tro det eller ej. Men jag hörde om en ny vara som
ska ersätta texmex det är Bringles. Det är chips
i form av rör, så håller man ut ett chips och tar
på morgonen. Och det ksa förse en med alla kolhydrater
ma behöver för att suget efter tungre mat ska ytra sig.

Problemet är ju att folk har börjat äta 2-3 rör Bringles redan nu.
Ja, det är synd med tanke på att läkarna nu har blivit löjligt snåla med att skriva ut chipsen... Bara för att några missbrukar den finns det massor med hungriga människospillror som inte får sina chips som skall hjälpa dem att sluta äta...

Kriterierna för att få Pringles är riktigt sjuka... Först och främst måste man ha ätit tung mat i 2 år, och så får man inte äta något annat än Pringles då man får sin kur... Blir man fast med att äta något annat är det genast tack och hej med chipsen, och sen får man försöka klara sig själv igen...
Citera
2005-10-31, 15:45
Bannlyst
Citat:
JÄVLA SATAN!

Det är inte sant. Jag får för fan inte ha något beroende kvar.
Jag har under 4-5 månader käkat 3 cheeseburkare om dagen
på McDonalds.

Dom gångerna jag har avstått har jag snusat och rökt extra mycket.
Cheeseburgarna på McDonalds ÄR beroendeframkallande och speciellt
om man är en ung pojk som bor ensam och har ett stressigt schema och
inte alltid hinner laga mat.

Nu har jag inte käkat dom på 2 dagar. Det känns bra.
Ju längre jag itne äter dom på ju mer äckliga blir dom.
Dom är salta och osmakliga.

Dem är extremt puliga.. ska till mc donalds nu!!
Citera
2005-10-31, 22:07
Medlem
Nä usch, jag hatar burgare. Så ruggigt fett o flottigt o äckligt. Mår illa bara jag tänker påt. Massproducerat skräp. McDonald's e djävulen!
Citera
2005-10-31, 22:12
Medlem
slänger in en liten sidofråga. har kollat med lokala kranen om vad de har för grejer inne, och tydligen är det en standard McDonalds som har det mesta, lätta droger som t.ex. saladerna, och de tunga bigmac osv..

jag har hyffsad tolerans i.o.m. at jag äter ganska mycket av de tyngre skitmatspreparaten, men jag fick nu tag på lite info om att Mcdonalds ska ha 100%igt rent nötkött, så vad är normalt att betala om man ska ha t.ex. en 90gr 100%rent?
Citera
2005-10-31, 22:50
Medlem
lowrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig
slänger in en liten sidofråga. har kollat med lokala kranen om vad de har för grejer inne, och tydligen är det en standard McDonalds som har det mesta, lätta droger som t.ex. saladerna, och de tunga bigmac osv..

jag har hyffsad tolerans i.o.m. at jag äter ganska mycket av de tyngre skitmatspreparaten, men jag fick nu tag på lite info om att Mcdonalds ska ha 100%igt rent nötkött, så vad är normalt att betala om man ska ha t.ex. en 90gr 100%rent?

Dom säger att det är 100% rent, men de bankar alltid ut det
Citera
2005-10-31, 22:59
Medlem
Herr obersts avatar
Tramsigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem