Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-29, 23:19
  #145
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Aldrig kul att någon blir misshandlad, men i detta fall... Vänta, vad hände..

En HBTQ vänstermupp åkte till den spännande mångkulturen för att protestera mot ett annat Pride-tåg?!

Och vänstermuppen blev misshandlad av sina skyddsänglar araberna, för att hen var bög

Detta är nästan episkt. Som att salig Elin Krantz Gillande Olika på sin Facebook (RIP).

När du beskriver det på det här sättet så - då är det inte nästan episkt. Herrejävlar så komiskt, verkligheten överträffar den förväntade fiktionen med råge
Citera
2015-07-29, 23:30
  #146
Medlem
Är det riktiga bögar som går i tåget?

Och för att gå lite OT, kolla på bilderna och ha i åtanke att svensken kommer vara minoritet senast år 2050.
Citera
2015-07-29, 23:35
  #147
Medlem
kulturMarxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu har jag bara sett några snuttar (var inte själv där), men detta skedde ju uppenbarligen:
- Folk som skanderade Allah Akbahr på Rinkeby Torg när tåget passerade
- Ett stort antal barn i låg/mellanstadiet som i grupp skanderade "Vi hatar bögar" om och om igen. Bara denna incident borde vara föremål för djup diskussion och utredning.
- Stenkastning vid Husby där tåget fick upplösas i förtid på polisens begäran för att risken blev för stor.
- En HBTQ-person från motdemonstranterna (ironiskt) blev tydligen misshandlad av de mångkulturella invånarna

Av naturliga skäl är det svårt att hitta källor i "etablerade media" eftersom de skriver att allt var så fantastiskt fint och fredligt. Dessbättre finns det tydliga videobevis på att så inte var fallet.
Jag vet inte vad du får detta ifrån och exakt som förväntat har du inga källor heller.
Men på den korta video som postades tidigare i dag på arrangörens Facebook-grupp kunde man se en liten grupper svennebananer som flinade ironiskt åt sig själva och gungade lite i takt till discomusik. Arrangören tackade också alla inblandade för ett trevligt och lugnt arrangemang.
Citera
2015-07-29, 23:38
  #148
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Men det var väl ett jävla tjat om vänstern.

Handlar inte tråden om pride/järva!??

Dessutom finns det minst lika mycket folk inom vänstern som är trötta på multikulti-bögeri-feminism-propagandan.

Vill påminna om att det är HÖGERN som regerat landet i åtta år (före lövfen) och att det finns en del LIBERAL media med HÖGER-agenda i landet också.

SLUTA TJATA OM VÄNSTER I VARENDA JÄVLA TRÅD.

Ni beter er som snorungar på 7år som kommer hem till mamma och bölar så fort någon tagit en leksaksbil. Bjjjä det vaj väääänjstejns fel.

Vad fan tror ni, det finns en jävla massa hyggligt folk ute i bygderna som varit vänstersympatisörer sen barnsben och generationer bakåt som inte heller vill ha den här skiten.

När fan ska ni börja ifrågasätta Reinfeldt och högern på samma vis? Det är ju för fan under deras tid eländet har accelererat och tagit helt orimliga proportioner. Sossarna håller ju som bäst på och lappar och lagar.

Jag har själv sympatier åt vänstern och hade som jag redan skrivit gärna åkt ut och supportat detta och jag är inte ensam om dom tankarna.

Många av oss sitter ju i samma båt, för helvete. Sluta kasta paj på varandra och rikta energin dit den gör nytta i stället.

Vettigt inlägg, tror dock mången med "vänstern" inkluderar RuinSväldt/MUF-falangen inom M. På ett område är du dock åt helvete snett ut; "Sossarna håller ju som bäst på och lappar och lagar."
Ett önsketänkande... funnes inte Sd eller ngt annat sverigevänligt parti förra året hade jag röstat på S - trodde han skulle försöka lappa och laga, men visade sig ju vara en regnbågssosse som verkar göra ALLT för att få ryggdunkningar av MP och twitter-"eliten"och fullständigt pissar på svenska folket, inkl dess assimilerade juggar, greker, chilenare, iranier m fl.
Citera
2015-07-29, 23:43
  #149
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
https://www.facebook.com/Mr.JonasStr...8/?pnref=story

Någon som vet vem reflexvästssomaliern är? Ser ut som att det står följande på västen:

Stödgrupp
Rinkeby-Kista *något*

När någon ropar Allahu Akhbar vid 0:30 i klippet så vänder han sig om och gör en gest med handen typ "dämpa dig/ligg lågt". Känns spontant som att han företräder en muslimsk vuxenvandrargrupp som får bidrag av kommunen, pengar som sedan går rakt in i fickorna på islamistiska terrorister.

Ungefär samtidigt dyker det upp en ung man med skägg och blå jacka. Han håller någon form av informationsblad i armen och söker kontakt hos några negrer.
Väldigt mycket spekulationer och anklagelser utan några egentliga bevis.
Citera
2015-07-29, 23:48
  #150
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturMarx
Jag vet inte vad du får detta ifrån och exakt som förväntat har du inga källor heller.
Men på den korta video som postades tidigare i dag på arrangörens Facebook-grupp kunde man se en liten grupper svennebananer som flinade ironiskt åt sig själva och gungade lite i takt till discomusik. Arrangören tackade också alla inblandade för ett trevligt och lugnt arrangemang.

Jobbig du är..

Källa på 1:
https://www.facebook.com/Mr.JonasStr...8/?pnref=story
100% säkert, eftersom man ser/hör det. Inte så troligt att filmen är fejkad...

Källa på 2:
https://www.facebook.com/Mr.JonasStr...8/?pnref=story
100% säkert, eftersom man ser/hör det. Inte så troligt att filmen är fejkad...

Källa på 3:
Som jag skrev är detta den som är osäker. Men jag har läst på diverse Facebook/Twitter att tåget fick avbrytas där. Känns mycket trovärdigt, givet situationen och övrigt som finns att tillgå. Men om det känns bättre för dig så kan vi helt bortse från nummer 3, och bara prata om 1,2,4.

Källa på 4:
https://polisen.se/Aktuellt/Handelse...lm/?localid=33
100% säkert. Flera vittnesmål talar om att det var lokala boende i området som misshandlade. Det är ju inte så troligt att Jan Sjunneson och hans spektakel-utklädda godingar skulle göra det, eller..

Så där har du källor på 3 av 4. Inte "Jag vet inte vad du får detta ifrån och exakt som förväntat har du inga källor heller". Vi måste hålla oss till fakta och inte vidskepelse, det är det som en gång byggt Sverige starkt.
Citera
2015-07-29, 23:58
  #151
Medlem
Captinheros avatar
Tycker att det var ett starkt initiativ som en de intervjuade sa, det är i förorten det behövs mest. Eftersom det är mest homofobiskt där. Synd att de som borde stötta det motarbetar det eftersom de är alldeles för hjärntvättade
Citera
2015-07-30, 00:45
  #152
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det som skiljer detta Pride-tåg från andra är att de valde att förlägga det genom Stockholms sk. mångkulturella områden. Detta för att visa på att det är just i dessa områden som den allra största intoleransen frodas. Intolerans mot alla former av sexuellt avvikande, mot personer som inte är araber/afrikaner, mot personer som inte är muslimer. Det är ju detta som gjort att "riktiga Pride" aldrig vågat förlägga ett tåg till dessa områden. Rädsla för att rent fysiskt bli påhoppade eller rädsla för att det ska bli uppenbart hur homofoba dessa områden är.

Du är ju väldigt naiv om du tror att det så kallade Pride-SD-tåget kritiserades för att det var ett Pride-tåg. SD leker Pride-tåg i förorten, dels för att håna HBTQ-rörelsen och dels för att försöka provocera människor de vill tvångsdeportera ut ur landet. Två flugor i en smäll med andra ord.

Synd att media gav spektaklet uppmärksamhet. Fast med tanke på det stoooooooooora engagemanget av alla vi-är-absolut-inte-homofober-i-SD-väljare (hela 20 personer dök ju trots allt upp), så blir det nog trots allt en engångs-grej. Det blir inte en ny Salem-demonstration i alla fall.
Citera
2015-07-30, 01:16
  #153
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
När Negerbarn skriker hatar bögar "blundar PK-media och vänstern" Men tänk om att det varit vita barn så hade det varit första nyhet.
Tycker det är tragiskt att Sverige blundar för verkligheten.

Kan ju vara SDare som står och skriker. Invandrare röstar ju också på SD skryts det ju om.

SD kan ha betalt folk för att skrika lite. 500 spänn för lite SD-propaganda a la: "ja, se så de låter från araberna"....
Citera
2015-07-30, 01:18
  #154
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReageraNu
Jag slår vad om att muslimerna kommer bli mest hetsade med tanke på att både sdare och hbtqare finns där (för att protestera mot fakepridetåget och hetsning mot invandrare)

om invandrare inte blir hetsade av riktiga pride tåg, varför skulle de bli det av faketåg?
Citera
2015-07-30, 01:20
  #155
Medlem
hushlittledarlings avatar
jag kommer ha respekt för SD när de åker ut till förorten och ställer sig och skriker. "vi vill inte ha er här... ni är roten till hela Sveriges problem... ni är inte svenskar så packa och åk hem"... Den dagen...

Jag kommer ha respekt för SD när de sprayar invandrarföretag; kemtvättar, taxibilar, korvkiosker, kebabhak, kinakrogar med taggen; "Åk hem, lokalen ska vara Svensk. Sd är emot mångkultur och ni här inte hemma..." Den dagen när de pekar konkret på vilka människor som får stanna eller ej...

Tramset att gå runt 20 pers med bög-flaggor är inte seriöst.
Bara provokation för sakens skull. Trams.

Bli konkreta. Gå in på en krog; "Sd är emot mångkultur och du hör inte hemma här"

När SDare slutar sponsra kina-krogarna och invandrarföretag så kommer jag ha respekt för deras nationalism... tills dess är de ett hycklande rasistparti som inte vågar stå för sina åsikter.

Visa att ni är äkta rasister istället för att tramsa runt.
Citera
2015-07-30, 01:22
  #156
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det gör nästan ont att se klippet. Vetskapen om att detta är i Sverige, bara 11 km från Slottet och Riksdagen gör att det hugger till lite i hjärtat.

Situationen på klippet är tämligen långt ifrån det som byggde Sverige en gång, LM Eriksson, IKEA, Volvo, Nobel mfl. Dessa storföretag, som långsamt dalar, är vad vi fortfarande 100 år senare lever på. Tankarna när man ser klippet är snarast söndertrasade länder och städer som Mogadishu.

Jisses. Du har inte fattat ett skit. Företagen byggdes av arbetskraft. Svenska företag importerade allt från ingenjörer till löpandebandet invandrare som byggde vårt land.

Idag äger 100.000 invandrare företeag som ger miljarder till statskassan.

Svensk BNP är ett av världens starkaste. Problemet är att fördelningen är kass. SD har drivit igenom varenda skattekrona som gynnar rika och röstat igenom varenda försämring för pensionärer och sjuka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback