2015-07-29, 03:46
Medlem
osamahcoders avatar
Innan tränade jätte seriöst men nu skiter jag i o äter skräp mat , sover dåligt .. Dricker knappt vatten utan massa läsk o andra ohälsosamma vanor! Hur kan jag komma igång igen med träning o bra mat o hälsosaam livsstill utan o skita i de för ja tröttna lr de gick för snabbt ..

Behöver bra tips börjar bli dessperat pga de
Citera
2015-07-29, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osamahcoder
Innan tränade jätte seriöst men nu skiter jag i o äter skräp mat , sover dåligt .. Dricker knappt vatten utan massa läsk o andra ohälsosamma vanor! Hur kan jag komma igång igen med träning o bra mat o hälsosaam livsstill utan o skita i de för ja tröttna lr de gick för snabbt ..

Behöver bra tips börjar bli dessperat pga de

Allt sitter i psyket. Ändra din livsstil och börja. Lättare sagt än gjort, men du måste ju utgå från dig själv.

Tvekar på att någon okänd människa kommer att lyckas hjälpa dig.
Citera
2015-07-29, 03:58
Medlem
SirIces avatar
Du får börja med att ta dig till gymmet igen, ingen som tränar åt dig! Livet är hårt och skall så vara.
Citera
2015-07-29, 05:14
Medlem
mirandakerrs avatar
Börja med att köpa ett gymkort. Börja med att sätta det som mål att du skall gå dit kanske två-tre gånger i veckan.

När det gäller din kost så handlar det mycket om att bara skriva en ny inköpslista.
Köp grönsaker, bönor/kött, lite kolhydrater som fiberhavregryn, ägg, mjölk, kaffe/te istället för läsk?

Därefter så rensar du ut ditt skafferi, ut med all läsk, godis och chips. Sedan på lördagar så kan du få ha en fuskdag då du köper vad du vill men inte mer.

Sedan trappar du upp det, mer träningsdagar, mindre fuskdagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in