2015-07-27, 22:22
Medlem
xtrftw1337s avatar
Hallå alla!

Jag har en del pengar jag måste få ut i kontanter, men som vanligt så finns det ett "maxbelopp" per vecka man måste anpassa sig till, det fungerar inte riktigt för mig.

Kan jag te.x. öppna ett konto på flera olika banker och ta ut pengar på det viset? Eller kommer detta att märkas eller krångla?

Mvh.
Citera
2015-07-27, 23:19
Bannlyst
ja det kommer funka, enklast är dock om du har några kompisar som du kan föra över pengar till sen be dom plocka ut kommer gå mycket fortare än att du öppnar nya konton.
Citera
2015-07-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Hallå alla!

Jag har en del pengar jag måste få ut i kontanter, men som vanligt så finns det ett "maxbelopp" per vecka man måste anpassa sig till, det fungerar inte riktigt för mig.

Kan jag te.x. öppna ett konto på flera olika banker och ta ut pengar på det viset? Eller kommer detta att märkas eller krångla?

Mvh.

Annars kan du ju be ditt bankkontor beställa hem pengar så kan du ta ut från kontoret?
Citera
2015-07-27, 23:40
Medlem
Flera banker har samarbete med Forex så det kanske är lättast att gå dit om vissa tider fungerar mindre bra i dessa tider när de endast har öppet när alla jobbar och sen en då inte har någon kontanthantering.

Swish till någon polare och sen tar han ut direkt kanske kan funka med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in