Citat:
Ok. För ganska _exakt_ ett år sedan så frågar användaren "Peter Lindberg" (namnet känns kanske igen från en av de två Ocean X Team gubbarna) följande:
" Anyone know anything about the Russian submarine "Som" that sunk after a collision? Anything like nationality of the ship that collided with "Som" and where it happened, thx in advance, cheers!"
Se:
http://uboat.net/forums/read.php?23,90033,90033#msg-90033
.....vilket väl iaf indikerar att de var intresserade av "Som" då och någon nämnde ju att "positionen har varit känd i ett år".... tycker det är lite väl konstigt samanträffande (även om jag just skrev tidigare när jag jämförde bilder att jag inte direkt tyckte det såg ut som "Som")....
Skulle det vara på det viset och de väljer att gå ut med informationen såhär så blir det väl spiken i kistan för detta företag då man för alltid kommer att avskriva dem som "scammers" och sensationsmakare...
" Anyone know anything about the Russian submarine "Som" that sunk after a collision? Anything like nationality of the ship that collided with "Som" and where it happened, thx in advance, cheers!"
Se:
http://uboat.net/forums/read.php?23,90033,90033#msg-90033
.....vilket väl iaf indikerar att de var intresserade av "Som" då och någon nämnde ju att "positionen har varit känd i ett år".... tycker det är lite väl konstigt samanträffande (även om jag just skrev tidigare när jag jämförde bilder att jag inte direkt tyckte det såg ut som "Som")....
Skulle det vara på det viset och de väljer att gå ut med informationen såhär så blir det väl spiken i kistan för detta företag då man för alltid kommer att avskriva dem som "scammers" och sensationsmakare...
Haha riktigt bra grävt! Det sjukaste av allt är att, idag när jag satt och skita kom jag att tänka på "UFOt" man hittade på havsbottnen för något år sedan (detta var innan jag visste om denna nyheten) och undrade var nyheten om det tog vägen, dog den historian bara ut? Så kom jag ihåg dessa män som hade hittat denna anomalin, de sa att de hade dykt ner till föremålet och att all elektronisk utrustning bara la ner. Jävligt mysko och det var något som satte sig i min hjärna, kände ilska mot Ocean X teamet som sedan höll käften om det. Helt sjukt att samma bedragarteam idag kommer med denna "nyhet" som de vetat om i över 1 år....Skönt att det bekräftats dock och skönt att fler fått upp ögonen för dessa bedragare, framöver skall man inte ta dessa herrar på allvar....Vilket jävla sammanträffande minst sagt....
Sedan undrar man varför försvarsmakten eller någon inte bärgat vraket om man känt till det sedan mer än 1 år tillbaka? Försvaret för upptagna med att gå på pridefestivaler istället för att göra någon nytta?
Kanske dags för expressen att lägga ner sin "extra livesändning" nu...