2015-07-27, 19:02
Bannlyst
Det finns tjejer som älskar sex, är kåta alltid och en dröm i sängen. Dessa borde ju dock också ligga runt ordentligt då de går omkring konstant kåta och vill därmed knulla (ingen raketvetenskap).

De tjejer däremot som stolt hävdar hur de inte ligger runt utan endast med folk de har känslor för, är selektiva osv har ju allt som oftast ingen sexlust utöver det vanliga och är därmed ointressanta ändå, om man värderar sex väldigt högt.

Således undrar jag: Är inte en sexuell men samtidigt "fin" tjej en omöjlig kombination?

Vad är era erfarenheter? Alla enligt mina erfarenheter som varit på ordentligt har varit ganska lätta byten - slampor men förmodligen grymma i sängen.
Citera
2015-07-27, 19:05
Medlem
emaptis avatar
Även de prydaste kvinnor kan bli sexuella bara du hittar rätt punkt, alltså inte rätt ställe att sätta fingret på utan hur du tar henne/behandlar henne osv.

Jag misstänker att de du ser som "sexuella" är såna som inte mår bra utan ligger runt av andra skäl, givetvis inte utan undantag. Riktigt kåta tjejer behöver sällan vara utåtagerande utan kan lösa sånt på sätt som inte omgivningen störs av.
Citera
2015-07-27, 19:08
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Håller med empati. Många tjejer bär runt på en enorm kåthet men har inte samma behov som vi män att få utlopp för den utan kan spara den till rätt kille. Många tjejer går igång mer på personlighet än det fysiska, så det gäller bara att hitta rätt tjej. Har t ex dejtat tjejer som inte varit särskilt sexuellt erfarna men oj, vilka vilddjur dom varit ändå..!
Citera
2015-07-27, 19:09
Medlem
bithaxs avatar
Min erfarenhet är att kvinnor inte vill ha sex, eller i alla fall inte med mig.
Skall det bli något är det till följd av en lång övertalningsprocess. Till och med dem som en gång varit intresserade och kåta på t.ex. skype säger nej när det verkligen gäller.

Vad du kan få beror helt på vad du är värd på köttmarknaden, och medelmannen är inte intressant för medelkvinnan, utan du måste vara/ha något speciellt.
Senast redigerad av bithax 2015-07-27 kl. 19:14.
Citera
2015-07-27, 19:13
Medlem
Det finns gott om de som är lite "fina" som är mycket sexuella när de väl har sex.
Behöver ju inte ligga runt för att bli tillfredsställd själv i dagens samhälle.. Finns gott om leksaker och så vidare.
Citera
2015-07-27, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzazz
Det finns gott om de som är lite "fina" som är mycket sexuella när de väl har sex.
Behöver ju inte ligga runt för att bli tillfredsställd själv i dagens samhälle.. Finns gott om leksaker och så vidare.

Men nöjer de sig verkligen med det i en längre period? Låt oss utgå ifrån att de av olika anledningar inte har en pojkvän under denna utsträckta tid.
Citera
2015-07-27, 19:17
Medlem
Kvinnor är som eld, när du väl har fått igång gnistorna och elden börjar ta fart då jävlar!
Citera
2015-07-27, 19:24
Medlem
Jag anser mig själv vara en ganska "fin" tjej på det sättet att jag inte ligger runt osv men samtidigt har enorm sexlust i perioder. Tjejer som jag har antagligen liksom jag redan en kk som löser sånna situationer
Citera
2015-07-27, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av my-own-bae
Jag anser mig själv vara en ganska "fin" tjej på det sättet att jag inte ligger runt osv men samtidigt har enorm sexlust i perioder. Tjejer som jag har antagligen liksom jag redan en kk som löser sånna situationer

Fast då har jag ju rätt i att de inte endast ligger med killar de har känslor för, eftersom det är en kk. Men hon kan vara fin ändå förstås.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-07-27 kl. 19:38.
Citera
2015-07-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Fast då har jag ju rätt i att de inte endast ligger med killar de har känslor för, eftersom det är en kk. Men hon kan vara fin ändå förstås.

Personligen tycker jag inte man blir "ofin" pga en kk, dock kanske om man raggar upp en ny kille varje gång man är sugen
Citera
2015-07-27, 19:53
Bannlyst
Citat:

Du kan ju vara fin även fast du ligger runt, det är väl sättet du ligger runt på som definerar det, lr har jag fel? Om man kör med öppna kort o har flera partners lr ons o gör d på ett bra sätt så kan tjejen vara fin för det, för så gör killar o ändå anses de fina (?)

O till TS, det är du som individ som bestämmer vad som är en fin tjej, inte samhället lr normer. Och det är DU o endast Du som gör tjejen kåt o HUR kåt hon kan bli.

Jag är hellre tillsammans med en trogen o ärlig tjej som jobbar som eskort än en otrogen o lögnaktig "fin" tjej..
Citera
2015-07-27, 19:58
Medlem
Citat:

"Fin tjej" my ass om du har en KK, haha!

En fin tjej, också känd som flickvänmaterial är enbart med sin pojkvän hon är i förhållande och älskar med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in