Citat:
Ursprungligen postat av
Mandible
Det märkliga är att denna John bara dyker upp på bibblan och att han faktiskt kommer med lösningar på matteproblem? om inte du nu löser dom och inbillar dig att John löser dom. Du har inte sovit mycket kanske en förklaring.
Asså det är endast den här veckan som jag inte har sovit, eftersom jag har märkt att jag kanske hallucinerar. Men det konstiga är: när jag mådde "bra" under sommarlovet och var i biblan med John så var det inget fel. Men han tar ibland upp olika matematiska teorier, som exempelvis berättade han om Cantors infinity theory. Denna teori exempelvis hade jag aldrig hört om. Under den period mådde jag lika som jag gjorde under den tiden jag var i gymnasiet.
Edit: Asså tänk om en person som ni kanske tillbringade 2 månader med, hen uppför ser och känns som vilken annan person. Men tänk om ni fick reda på att hen inte finns. Jag kan bara inte greppa att jag hallucinerar, hur kan han komma med helt ny kunskap som jag är hundra procent säker på att jag inte hade någon kännedom om??