2015-07-27, 19:44
Medlem
Okej, nu vet jag helt hundra att han inte finns, jag sökte på google hans fullständiga namn och inget om John ***** kommer upp. WTF!!!!!!!!!
Citera
2015-07-27, 19:59
Medlem
Jag vill inte säga hans namn offentligt än, jag ska gå till biblan imorgon och försöka få en förståelse och kommer berätta imorgon om det händer något konstigt
Senast redigerad av HenrikBlente 2015-07-27 kl. 20:02.
Citera
2015-07-27, 20:08
Medlem
lagomtjocks avatar
Har du sovit något alls senaste veckorna då?
Eller sitter vaken och klurar på filosofiska matteproblem bara?
Att hans namn inte dyker upp när du googlar kan ju betyda att det är ett falskt namn?
Citera
2015-07-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomtjock
Har du sovit något alls senaste veckorna då?
Eller sitter vaken och klurar på filosofiska matteproblem bara?
Att hans namn inte dyker upp när du googlar kan ju betyda att det är ett falskt namn?
Det var denna vecka jag märkte och kom fram till den slutsatsen. Jag tror att jag bara har kunnat sova 2-4 timmar per dag. Oftast sitter jag vaken på sängen och tänker vafaan händer?!?!?
Är du sarkastisk med det här med "filosofiska matteproblem?
Jo det kan kanske var falskt, men efter allt jag har varit med om, så känns det som något riktigt konstigt.
Citera
2015-07-27, 20:30
Medlem
Mandibles avatar
Det märkliga är att denna John bara dyker upp på bibblan och att han faktiskt kommer med lösningar på matteproblem? om inte du nu löser dom och inbillar dig att John löser dom. Du har inte sovit mycket kanske en förklaring.
Citera
2015-07-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandible
Det märkliga är att denna John bara dyker upp på bibblan och att han faktiskt kommer med lösningar på matteproblem? om inte du nu löser dom och inbillar dig att John löser dom. Du har inte sovit mycket kanske en förklaring.
Asså det är endast den här veckan som jag inte har sovit, eftersom jag har märkt att jag kanske hallucinerar. Men det konstiga är: när jag mådde "bra" under sommarlovet och var i biblan med John så var det inget fel. Men han tar ibland upp olika matematiska teorier, som exempelvis berättade han om Cantors infinity theory. Denna teori exempelvis hade jag aldrig hört om. Under den period mådde jag lika som jag gjorde under den tiden jag var i gymnasiet.

Edit: Asså tänk om en person som ni kanske tillbringade 2 månader med, hen uppför ser och känns som vilken annan person. Men tänk om ni fick reda på att hen inte finns. Jag kan bara inte greppa att jag hallucinerar, hur kan han komma med helt ny kunskap som jag är hundra procent säker på att jag inte hade någon kännedom om??
Senast redigerad av HenrikBlente 2015-07-27 kl. 20:41.
Citera
2015-07-27, 20:41
Medlem
Solehers avatar
Testa att ta en bild på honom. Kan du beskriva hans utseende?
Citera
2015-07-27, 20:44
Medlem
Mandibles avatar
Märkligt men intressant all resbekt för den upplevelse. den är ovanlig folk som ser saker som inte finns brukar berätta upplevelserna mer osamanhängande. Dinna upplevelser verkar ju ganska behagliga med John.
Citera
2015-07-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soleher
Testa att ta en bild på honom. Kan du beskriva hans utseende?
Jag ska gå till biblan imorgon så återkommer då. Men han har vit hudfärg, brunt hår, blåa ögon, ganska kort skulle förmoda någonstans mellan 170-175 cm. Han säger att han har ett tyskt ursprung av hans far, medan hans mamma är från Sverige.
Citera
2015-07-27, 20:51
Medlem
Citat:
Märkligt men intressant all resbekt för den upplevelse. den är ovanlig folk som ser saker som inte finns brukar berätta upplevelserna mer osamanhängande. Dinna upplevelser verkar ju ganska behagliga med John.
jag vet inte vad jag ska tänka om situationen, vågar inte att berätta för mina föräldrar dem kommer bara skylla på att all matte har gjort mig sjuk (så orkar inte dra in dem i detta). Det kanske ser ut som en cool upplevelse, men om ni är med det jag är om; så vet man inte vad man ska tro längre. Jag har aldrig varit med om något mer konstigt.
Citera
2015-07-27, 20:52
Medlem
Mandibles avatar
Cantor var tysk som höll på med och klura med matematiska problembeskrivningar lite kul att han hävdar tyskt påbrå.
Citera
2015-07-27, 20:54
Medlem
Citat:
Cantor var tysk som höll på med och klura med matematiska problembeskrivningar lite kul att han hävdar tyskt påbrå.
var inte cantor född i Ryssland?
Edit: ahaa, såg nu han var en "tysk matematiker", hahaha, aa skumt, men detta var ett av flera exempel som jag inte har berättat om.
Senast redigerad av HenrikBlente 2015-07-27 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in