2015-07-27, 17:25
Medlem
en annan förändring på slidans utseende, blev ni nöjda med resultatet? Känner ni orgasmerna lika mycket efter operationen som innan?
vad förändrade ni?
Citera
2015-07-27, 17:56
Medlem
deerejohns avatar
Kan man inte tänka att det blir fult där efteråt när man har meckat runt med knivar?
Citera
2015-07-27, 18:35
Medlem
Vill man gå loss med en yxa där det är tusentals nerver?
Hälften lär ju aldrig fungera efter att man köttat loss där nere.
Ryser vid bara tanken.

Släpar blygdläpparna ända ner i backen eller vad är det frågan om?
Har någon snubbe klagat över att de inte är fina, eller är det bara i dina egna ögon?
Citera
2015-07-27, 18:36
Medlem
goran744s avatar
Jag skulle aldrig sätta kniven i min nedre mun men jag känner en tjej som gjort det och hon är nöjd.
Hon hade problem med att de inre blygdläpparna hängde utanför de yttre. Inte mycket men tillräckligt för att hon skulle bli fixerad vid detta.
Nu är hon nöjd med sig själv.
Citera
2015-07-27, 18:36
Medlem
haffa någon afrikanska och fråga henne....
varför funderar du på att stympa Gittan?
gillar du inte att knö?
Citera
2015-07-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deerejohn
Kan man inte tänka att det blir fult där efteråt när man har meckat runt med knivar?

jo det har jag också funderat på men man får väll reda på ett ungefär hur det kommer se ut på konsultationen i think
Citera
2015-07-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Vill man gå loss med en yxa där det är tusentals nerver?
Hälften lär ju aldrig fungera efter att man köttat loss där nere.
Ryser vid bara tanken.

Släpar blygdläpparna ända ner i backen eller vad är det frågan om?
Har någon snubbe klagat över att de inte är fina, eller är det bara i dina egna ögon?

det är bara mina egna ögon, nej dem hänger inte ner mycket alls men den ena är "längre/större" än den andra. men det som jag finner är fult är att min slida inte är symmetrisk, och den ena blygdläppen är köttigare och mer hud på..o klitoriskappan också, från ena sidan är det bättre än den andra.
Citera
2015-07-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frog16
det är bara mina egna ögon, nej dem hänger inte ner mycket alls men den ena är "längre/större" än den andra. men det som jag finner är fult är att min slida inte är symmetrisk, och den ena blygdläppen är köttigare och mer hud på..o klitoriskappan också, från ena sidan är det bättre än den andra.

Men jösses.
Vi killar skiter i sådant.
Vem står med tumstock o mäter när man kan få knulla?
Stoppar de in snoppen så tror jag inte att de har några bekymmer med det hela.
Börjar du mäta på din kropp så kommer du upptäcka att vinkeln på ditt ena ben skiljer sig några grader från det andra benet, du har olika långa armar, ditt huvud har inte samma lutning runt om utan det skiljer lite lite. Därtill så kanske ditt ena öga är någon hundradels millimeter längre ner är det andra och att du har gula tänder.

Sluta bry dig så mycket om saker du inte ska ändra på.
Gå i terapi eller något ifall du upplever det som ett problem.

Du kommer få problem om du skär med en kniv där nere.
Gör det för tusan inte.
Citera
2015-07-27, 20:30
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frog16
en annan förändring på slidans utseende, blev ni nöjda med resultatet? Känner ni orgasmerna lika mycket efter operationen som innan?
vad förändrade ni?
Mitt tips till dig som kvinna till kvinna: Tyck om din smula som den är. Den är din och män bryr sig inte om hur en kvinnas så att säga fitta ser ut. Porrfittor är ej normala så att säga.
Jag skulle aldrig göra om min smula. Den har de inre blygdläpparna lite utanför de yttre men jag struntar i det.
Du måste gilla dig själv som någon här skrev. Du börjar leta efter annat hela tiden. Var glad att du är frisk, kan gå och röra dig fritt.
Förmodar att jag är äldre än dig och du eventuellt osäker på dig själv.
Ta det lugnt, det du beskrev är normalt.
Citera
2015-07-27, 20:36
Medlem
Jag svarar som så att fixa något på kroppen kan man göra om man känner att det är ett problem under en längre tid. Dvs har du känt det så under 2-3 år. Då skulle jag överväga att justera. Annars kan det vara något som du just nu fixerar på och som i framtiden kommer vara obetydligt. Så avvakta 1 år, känner du lika dant då. Fixa.
Citera
2015-07-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Jag svarar som så att fixa något på kroppen kan man göra om man känner att det är ett problem under en längre tid. Dvs har du känt det så under 2-3 år. Då skulle jag överväga att justera. Annars kan det vara något som du just nu fixerar på och som i framtiden kommer vara obetydligt. Så avvakta 1 år, känner du lika dant då. Fixa.

jag vet inte riktigt.., men vissa dagar kan jag titta på den och säga " wow den passar resten av mig så bra", "den är fin ", och andra dagar mer "oherregud, vafan är detta huller om buller"
Citera
2015-07-27, 21:47
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suits440
Men du, om du tänker på hur många riktiga musar du sett, INTE PORRMUSAR, o så tänker du på hur många en genomsnittsman har sett så har vi nog sett en massa mer musar o jag kan säga dig att du har en fullt normal mus då mer än hälften inte har symmetriska musar o de flesta får större läppar med tiden, de får missfärgningar/blir mörkare osv osv
Vad du gör är upp till dig, men fråga några killar först, vad dom tycker efter o sett den.
Tjejer har en sån snedvriden syn på sin kropp ibland att det borde vara förbjudet för er o tycka ngt negativt om er själva ;P

PS skicka bild

Fjant.

Till TS:
Var nöjd med dig själv. Jag som kille har hört tusen och åter tusen "min kuk är liten, sned, ojämn" av polarna, och visst, tanken har slagit mig själv. Jag har inte på 12 knullande år hört någon tjej klaga, inte ens dom man verkligen har "pratat om det" tillsammans med.
Klart man blir osäker när man ser den där perfekta kanelrännan eller de där härliga formade brösten, men ja, whats done is done. Lägg inte ned pengar och framförallt inte tid på att älta det. Jag är stensäker på att den säkert är fin som den är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in