2015-07-27, 16:04
Medlem
skippers avatar
Jag är bjuden på fotbollsmatch ikväll, men är lite osäker på vad jag får ha med eller inte. Har förstått att det är rigorösa säkerhetskontroller.

Det jag skulle vilja ha med är mig själv, en mindre väska med det vanliga snus, nycklar, plånbok, telefon etc.

Egentligen är det väl väskan jag är mest osäker på, den är inte stor, mer åt handväskehållet än sportbagstuket.
Citera
2015-07-27, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Jag är bjuden på fotbollsmatch ikväll, men är lite osäker på vad jag får ha med eller inte. Har förstått att det är rigorösa säkerhetskontroller.

Det jag skulle vilja ha med är mig själv, en mindre väska med det vanliga snus, nycklar, plånbok, telefon etc.

Egentligen är det väl väskan jag är mest osäker på, den är inte stor, mer åt handväskehållet än sportbagstuket.

Hoppa över AIK/Dif tröjan ikväll

Annars förstår jag inte problemet? Så lite grejer som möjligt?

Svep några glas innan matchen och ha en bra kväll
Citera
2015-07-27, 16:16
Medlem
James91s avatar
Det du skrev att du ska ha med dig är inga problem. Hoppas ni förlorar.
Citera
2015-07-27, 16:33
Medlem
khys avatar
Du får ta med dig vanliga personliga saker och de kan kolla igenom väskan lite snabbt, men du har inget att dölja.
Glöm bara inte näsdukar för förhoppningsvis så kommer ni få stock av Peking.
Citera
2015-07-27, 17:55
Medlem
MicNak67s avatar
Självklart ska du ha Nylon strumpor
Citera
2015-07-27, 17:58
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

Du menar att folk som går på matcherna gör det utan nycklar och plånbok? Finns knappt något säkerhetsarbete utanför högriskmatcherna.
Citera
2015-07-27, 18:08
Medlem
InnesIs avatar
Citat:

Står du i klacken går de igenom väskan och känner om du eventuellt har något på dig under kläderna. Har du sittplats går de inte igenom något. Jag har iaf inte varit med om någon rigorös säkerhetskontroll när jag haft sittplats.
Citera
2015-07-27, 18:31
Medlem
Citat:

Du skall givetvis inte ha med dig ett glatt humör. Nej arg ska man vara när man står i en klack och skylla på domaren, gräsplanen och allt annat.
Citera
2015-07-27, 21:42
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Hoppa över AIK/Dif tröjan ikväll

Annars förstår jag inte problemet? Så lite grejer som möjligt?

Svep några glas innan matchen och ha en bra kväll

Japp, vi grundade som sig bör och hade en bra kväll. Jag klädde mig i blåvit jacka men blev ändå inte ihjälslagen

Citat:
Ursprungligen postat av James91
Det du skrev att du ska ha med dig är inga problem. Hoppas ni förlorar.

Det gjorde vi, även om jag nog tycker 1-1 hade varit mer rättvist. Men fotboll är ingen rättvis sport. Som simhopp och skidhopp typ.

Citat:
Ursprungligen postat av khy
Du får ta med dig vanliga personliga saker och de kan kolla igenom väskan lite snabbt, men du har inget att dölja.

Det blev inga problem.

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Du menar att folk som går på matcherna gör det utan nycklar och plånbok? Finns knappt något säkerhetsarbete utanför högriskmatcherna.

De kroppsvisiterade mig och kollade i väskan.

Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Står du i klacken går de igenom väskan och känner om du eventuellt har något på dig under kläderna. Har du sittplats går de inte igenom något. Jag har iaf inte varit med om någon rigorös säkerhetskontroll när jag haft sittplats.

Som sagt, jag satt på sittplats på långsidan men de kollade utanpå mina kläder och i min väska ändå. Jag fick kasta både bengalerna, butterflykniven och fjäderbatongen........

Citat:
Ursprungligen postat av TiedToChaines
Du skall givetvis inte ha med dig ett glatt humör. Nej arg ska man vara när man står i en klack och skylla på domaren, gräsplanen och allt annat.

Ja, detta mönster noterade jag från flera i publiken kring mig. Argast var de på en stackars ensam kille i gult. Jag tyckte synd om honom.
Citera
2015-07-27, 22:01
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiedToChaines
skylla på domaren, gräsplanen och allt annat.

blir svårt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in