Citat:
Ursprungligen postat av
Money4life
Hoppa över AIK/Dif tröjan ikväll
Annars förstår jag inte problemet? Så lite grejer som möjligt?
Svep några glas innan matchen och ha en bra kväll

Japp, vi grundade som sig bör och hade en bra kväll. Jag klädde mig i blåvit jacka men blev ändå inte ihjälslagen
Citat:
Ursprungligen postat av
James91
Det du skrev att du ska ha med dig är inga problem. Hoppas ni förlorar.
Det gjorde vi, även om jag nog tycker 1-1 hade varit mer rättvist. Men fotboll är ingen rättvis sport. Som simhopp och skidhopp typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
khy
Du får ta med dig vanliga personliga saker och de kan kolla igenom väskan lite snabbt, men du har inget att dölja.
Det blev inga problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
P.G
Du menar att folk som går på matcherna gör det utan nycklar och plånbok? Finns knappt något säkerhetsarbete utanför högriskmatcherna.
De kroppsvisiterade mig och kollade i väskan.
Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Står du i klacken går de igenom väskan och känner om du eventuellt har något på dig under kläderna. Har du sittplats går de inte igenom något. Jag har iaf inte varit med om någon rigorös säkerhetskontroll när jag haft sittplats.
Som sagt, jag satt på sittplats på långsidan men de kollade utanpå mina kläder och i min väska ändå. Jag fick kasta både bengalerna, butterflykniven och fjäderbatongen........
Citat:
Ursprungligen postat av
TiedToChaines
Du skall givetvis inte ha med dig ett glatt humör. Nej arg ska man vara när man står i en klack och skylla på domaren, gräsplanen och allt annat.

Ja, detta mönster noterade jag från flera i publiken kring mig. Argast var de på en stackars ensam kille i gult. Jag tyckte synd om honom.