2015-07-27, 09:47
Medlem
angelas avatar
Jag blir inte riktigt klok på det här - så gott som alla killar jag träffat tycker att det är supersexigt att se två tjejer kramas och pussas med varandra, skulle de se två tjejer ha sex (IRL) så skulle de antagligen dö av lyckoöverdos...
Då jag frågat om det är samma sak att se två killar möts jag mer av äckeluttryck och avsky.
För min del är det ingen skillnad, två tjejer - två killar, lite småknasigt men varken upphetsande eller avstötande, fast jag är ju tjej så hur killar tänker kan jag inte ritkigt förstå.
Min nuvarande kille (PÅSTÅR HURSOMHELS) att han tänker precis som jag, och att han inte tycker att det är något speciellt med två tjejer...

Ljuger han för att göra mig glad (inte för att det spelar mig någon roll vad han tänder på men han kanske tror det)
Och vad är det som är så speciellt med just två tjejer!?

(Förövrigt så har samtliga av de trekanter jag haft varit med två killar, vilket då skulle vara en direkt motsägelse?!)
Citera
2015-07-27, 10:10
Medlem
Är inte så mycket för två tjejer tillsammans heller.

Anledningen till att två killar bögar till det för att få smaka på mus är för att en del killar gör i princip vad som helst för lite fitta.
Andra har lite mer värdighet o vägrar korsa svärd.

Om du går upp några klasser och inte håller på med uteliggare så kommer du troligen inte få två killar som drar över en liten slampa.
Slampor finns det gott om så varför dela?
Citera
2015-07-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angela
Jag blir inte riktigt klok på det här - så gott som alla killar jag träffat tycker att det är supersexigt att se två tjejer kramas och pussas med varandra, skulle de se två tjejer ha sex (IRL) så skulle de antagligen dö av lyckoöverdos...
Då jag frågat om det är samma sak att se två killar möts jag mer av äckeluttryck och avsky.
För min del är det ingen skillnad, två tjejer - två killar, lite småknasigt men varken upphetsande eller avstötande, fast jag är ju tjej så hur killar tänker kan jag inte ritkigt förstå.
Min nuvarande kille (PÅSTÅR HURSOMHELS) att han tänker precis som jag, och att han inte tycker att det är något speciellt med två tjejer...

Ljuger han för att göra mig glad (inte för att det spelar mig någon roll vad han tänder på men han kanske tror det)

(Förövrigt så har samtliga av de trekanter jag haft varit med två killar, vilket då skulle vara en direkt motsägelse?!)
Jag tycker inte det är speciellt upphetsande när 2 tjejer håller på . Spelar det ingen roll för dig vad din kille tänder på ?
Citera
2015-07-27, 10:13
Medlem
lirareflashbacks avatar
Upphetsande med 2 brudar och 1 kille.
Men jag ar hetero, inte homo, sa kanske darfor jag tänker sa.
Jag skulle aldrig ens overvaga sex dar en annan kille ar med. Inte ens om han bara har sex med bruden.
Citera
2015-07-27, 10:25
Medlem
angelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbyfc
Jag tycker inte det är speciellt upphetsande när 2 tjejer håller på . Spelar det ingen roll för dig vad din kille tänder på ?

Jo det klart kanske lite klumpigt uttryckt. Vad jag menar är att det skulle inte störa mig om han sa att han tyckte att det var jätte upphetsande att se två tjejer tillsammans men kanske det inte är något som jag aktivt skulle försöka få att hända
Citera
2015-07-27, 11:21
Bannlyst
Har haft trekant med två brudar och gick mer igång på att den ena fick se på medan jag knullade den andra. Sedan när dom höll på var väl sisådär.

Men kul att man har fått testat det hela iaf. Känner inget större behov att göra det igen.
Citera
2015-07-27, 12:10
Medlem
sillbits avatar
Som vanligt så finns det alla varianter. Allt ifrån killar som gåt igång tokmycket på att se två tjejer har sex till killar som tycker det är helt avskyvärt.
Borde inte det vara uppenbart. Alla är inte lika.
Citera
2015-07-27, 13:03
Medlem
Citat:
Killarna kanske är heterosexuella och dras därför till tjejer och inte till killar? Det blir dubbelsexigt med två tjejer, kan man säga.
Citera
2015-07-27, 14:16
Medlem
SorcererSimons avatar
Utav dom killar jag pratat med som har haft en trekant med 2 killar och 1 tjej så har samtliga sagt samma sak. Dom var så kåta på tjejen att dom kunde tänka sig att inkludera en extra kille. Dom hade gärna sluppit den andra killen om dom fått ligga med tjejen ändå.

Personligen blir jag upphetsad av två tjejer som pussas med varandra så länge minst en av dom är snygg. En fråga till TS; gillar din kille att kyssas? Jag gissar på att killar som är mycket för att kyssas går igång hårdare på det än andra killar gör.

Egentligen blir man ju lite attraherad av att en en tjej håller på med en kille också. I det fallet blir man även avtänd av att hon håller på med en annan kille. På något sätt känns en kille mycket mer som en konkurrent än vad vi ser en tjej som. Därför blir det inte alls lika hett.
Senast redigerad av SorcererSimon 2015-07-27 kl. 14:21.
Citera
2015-07-27, 14:37
Medlem
angelas avatar
Såklart att det är olika men det känns ändå genrellt sett som att killar i hög utsträckning gillar att se två tjejer hågla med varnadra men inte att se två killar göra det.
...och att det trots det är den vanligaste trekanten två killar och en tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
... gillar din kille att kyssas? Jag gissar på att killar som är mycket för att kyssas går igång hårdare på det än andra killar gör.

...

Japp det gör han, verkligen, mer än jag !
Citera
2015-07-27, 14:53
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Såklart att det är olika men det känns ändå genrellt sett som att killar i hög utsträckning gillar att se två tjejer hågla med varnadra men inte att se två killar göra det.
...och att det trots det är den vanligaste trekanten två killar och en tjej.

Jo men som sagt är det förmodligen vanligast för att killar inte har lika lätt att få till det med tjejer. Många tar hellre en trekant med två killar och en tjej än inget alls. Så mao är det förmodligen ofta tjejen som vill ha det till en trekant snarare än killarna.

Att se två lustfyllda tjejer kladda på varandra utan någon "konkurrent" är ju ett riktigt smörgårdsbord för oss flesta. Det går att försöka rationalisera det logiskt men i grund och botten är det ju en instinktiv attraktion.

Citat:
Japp det gör han, verkligen, mer än jag !

Ok. Där sprack min teori. Om din kille inte ljuger förstås!
Citera
2015-07-27, 17:19
Medlem
Jag gillar att se när frugan har sex med andra tjejer när vi har gruppsex. Är bara jävligt upphetsande helt enkelt.
Varken hon eller jag är det minsta intresserade av att se eller uppleva killar som har sex med varandra, däremot gillar hon att ha 2 killar på en gång, och jag gillar att ge henne den njutningen.
Har inget sex alls med andra killar, men går igång på tjejernas kåthet när man hjälps åt att knulla dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in