• 5
  • 6
2015-08-21, 14:38
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Jag blev erbjuden ett hg idag för 2500:-
Jag fick 5g som smakprov och det är det löjligaste rökat jag varit med om. Det smakar nästan smör på något sätt. Väldigt gult i färgen och stenhårt. Det är hasch men fruktansvärt dåligt. Rökt 3G av det och vet inte om jag är påverkad ens. Någon som stött på detta innan? Ingen stämpel.

Aldrig varit med om ett hasch som smakar som detta. Ungefär som smält smör och väldigt gult. Detta va i närheten av Göteborg.

Stött på något liknande förut. Priserna låg däromkring också då. Kranen som sålde det sålde 5or, tom 7or för 250-300 kr då. Så de är riktigt "gubbröka" haha. Kanske en tjackis blir bäng på det efter ett par dagar vaken . Men för oss som röker ofta är det nog ingen hit hehe.
2015-08-21, 16:26
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Stött på något liknande förut. Priserna låg däromkring också då. Kranen som sålde det sålde 5or, tom 7or för 250-300 kr då. Så de är riktigt "gubbröka" haha. Kanske en tjackis blir bäng på det efter ett par dagar vaken . Men för oss som röker ofta är det nog ingen hit hehe.
Haha ja, om man har lite heder så skulle man aldrig köpa in det rökat. När dom ger bort 5or som sample så är det riktigt dåligt haha.
Bjöd en vän till mig som inte är inrökt alls och han blev påverkad av det så för färskingar är det ju ett riktigt dunderkap med 100g för 2500:- men jag personligen tyckte smaken va vidrig så oavsett om det va potent eller inte så hade jag aldrig köpt det..
2021-01-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr

Gubbröka e de bästa som finns...
2021-01-16, 19:13
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Den stora "Vad kostar piller/droger?"-tråden (Prisfrågetråden) II /låst
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem