2015-07-26, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En man ska vara hårig, inte en kvinna.
Citerar en kompis som knullat orakad fitta: Som att knulla ett får.

Ja i din värld ja, men inte nödvändigtvis i alla andras.
Citera
2015-07-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
Alltså du kommer med dom mest märkliga kommentarer DU visar dig hellre för en man än en kvinna, ditt eget kön som mycket lättare kan fixa den biten.

Jag skulle nog till 99,99 % kunna säga att jag inte tror det finns någon kille som gör intim vaxningar på tjejer, iaf i Sverige. Dom flesta tjejer skulle känna sig obekväma med att ligga i den positionen när en man vaxar dom. Men jag kan ju ha fel..

Jag trivs inte med att visa mig naken för en kvinna, ser ingen mening med att känna mig äcklad bara för att min fitta ska bli snäppet lenare. Kan ju vara en lebb som tagit jobbet för att få se fittor.
Det är som jag trodde, så får hålla mig till rakhyvlar.
Citera
2015-07-26, 20:24
Medlem
stockholmsgranatens avatar
Citat:
Jag trivs inte med att visa mig naken för en kvinna, ser ingen mening med att känna mig äcklad bara för att min fitta ska bli snäppet lenare. Kan ju vara en lebb som tagit jobbet för att få se fittor.
Dissa hyveln och följ vägen till guldet!
Citera
2015-07-26, 20:27
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Som sagt, går utmärkt att vaxa själv hemma.
Citera
2015-07-26, 20:37
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Vaxar tjejer hela kroppen numera - även analen för att analsexet ska bli bättre...?
Citera
2015-07-26, 20:37
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Skulle gärna göra det men då ska det vara en man som gör det, visar inte min fitta för kvinnor.
Och har svårt att tänka mig att det är många män som jobbar med det, eller har jag fel?
Får bli rakhyveln än så länge.
Haha, fast seriöst, tror du inte de som jobbar med brasiliansk vaxning har sett hundratals underliv, tror inte de bryr sig om ditt mer än att tjäna sin lön
Citera
2015-07-26, 20:40
Medlem
havrekakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vaxar tjejer hela kroppen numera - även analen för att analsexet ska bli bättre...?
Vaxar man på salong så ingår det att rycka loss håret mellan skinkorna också.
Citera
2015-07-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmsgranaten
Dissa hyveln och följ vägen till guldet!

När jag är singel och om jag hittar en man som kan ge mig guldet.
Citera
2015-07-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Som sagt, går utmärkt att vaxa själv hemma.

Försökt det men måste ha gjort något fel, för ingenting följde med. Kanske inte hade tillräckligt långa strån? Men känns ju jävligt att behöva ha stubb särskilt länge, inte kul att behöva neka till sex för att jag inte vill visa fittan för den är stubbig.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-07-26 kl. 21:07.
Citera
2015-07-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Haha, fast seriöst, tror du inte de som jobbar med brasiliansk vaxning har sett hundratals underliv, tror inte de bryr sig om ditt mer än att tjäna sin lön

Jo tror de sett 100 om inte fler, men betyder inte att jag vill visa min för det.
Citera
2015-07-26, 21:05
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Försökt det men måste ha gjort något fel, för ingenting följde med. Enda som hände var att jag blev kvar med en lika stubbig, men vax-kladdig fitta. Ingen hit.

Jag köper brasilianskt vax av märket Andrea. Det enda jag skulle säga är att skippa den där "förberedelseoljan" som följer med. Visserligen gör det mindre ont om man använt den, men det beror ju på att hälften av håret blir kvar

Dock måste du ha ganska lång stubb, det går inte om den är jättekort för då har vaxet inget att fästa i. När du sen börjat vaxa får man ju inte stubb utan håren växer ju tillbaka lite sporadiskt.
Citera
2015-07-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag köper brasilianskt vax av märket Andrea. Det enda jag skulle säga är att skippa den där "förberedelseoljan" som följer med. Visserligen gör det mindre ont om man använt den, men det beror ju på att hälften av håret blir kvar

Dock måste du ha ganska lång stubb, det går inte om den är jättekort för då har vaxet inget att fästa i. När du sen börjat vaxa får man ju inte stubb utan håren växer ju tillbaka lite sporadiskt.

lade till lite i mitt förra inlägg. Jo, tror också att jag hade för kort men vill inte spara särskilt länge heller.
Men ska absolut ta mig en titt på vaxet, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in