2020-10-11, 20:29
Avslutad
Debatter och skrik med tomma ord , knutna nävar slår i bord. Lögnaktiga löften idiotiska argument, denna politiska debatt är den sämsta som SVT har sänt
Senast redigerad av Captinhero 2020-10-11 kl. 20:32.
Citera
2020-10-21, 20:05
Avslutad
Gräva ner gräva mer tag efter tag gräver efter mitt sanna jag. Djupare ned mot botten, den existerar inte det finns mer där nere.

Grus jord smuts ligger framför det kan rensas det kan kastas bort, vila andetag trumpeter och trummor . En droppe vatten en klunk öl , en obeskrivlig pöl. ,

Ett hål som växer ett ljus som minskar , luften är kvar , viljan ökar , musklerna värker . Är detta poesi är detta skriver är detta något att ha.

Pilla spilla och hålla på , rimma tänka ord meningar och hitta på . Ord ord ord , någon mening bör finnas . Gräver mer , finna hinna binda mod . Jord vatten sol växa ruttna vara liten bli stor . Ironi idioti rabbla konstigt babbel , mening förståelse pladder .

Är det djupt nog ? Ska man gräva mer? Blir det bättre ? Hoppsan hejsan ord tillkommer i tanken hallå där något med hanken. Soppa poppa röra till vad vem hur när du vill. Stilla illa något att förvilla .

tar du mig mer seriöst nu? Ser detta mer proffesionellt ut? Vad är diskussionen ? Vad är vad ? När är när? Hur är hur ? Vem vad och när står på tur?
Citera
2020-12-23, 02:18
Avslutad
Jag har ett spann med stulet regn och kastar det i havet som hämnd.
Citera
2021-01-04, 00:26
Avslutad
tiden är vunnen , ibland är den försvunnen. flyter fram eller flyger fort , allt tar sin tid allt ska bli gjort. tanke till handling agera och tänk, ge det en tanke sätt dig ,

andas pusta ut. lungorna växer luften i rörelse hela tiden cirkulerar tillslut. köpa du kan försöka slösa det går , när du en gång givit iväg den inget mer du får.
Citera
2021-01-04, 13:52
Avslutad
hoppa omkring i ring, känn fötterna dansa. spring spring och spring, känn hur kroppen flamsa . håll hårt i händerna studsa fram i takten. rusa runt studsa iver extas framtas. upp fortsätt ingen ro , hämta andas kan ej göras, hysteri mani förföras till döds. mer mer ännu mer tills bena blivit stumpor täckta av blod
Senast redigerad av Captinhero 2021-01-04 kl. 14:46.
Citera
2021-04-20, 23:41
Avslutad
Åh din luring ,din lilla filur, ja visst drog du mig i näsan igen jag vet kanske inte hur? Du bedrar mig gång efter gång, på något märkligt sätt lyckas du alltid locka mig med din sång

. Du lovar guld och gröna skogar , jag håller dig hårt tills blodet rinner över mina knogar. Jag tror jag ber jag följer dig blint men när
jag tro mig se ljuset i tunneln så verkar det alltid slå slint .

Men du må tro att jag är förvånad men något sådant är jag ej, jag har listat ut ditt spel du kan inte lura mig.

Jag vet vart jag slutar ,vart jag hamnar till sist , du är hoppet det sista en människa skulle ha mist.
Senast redigerad av Captinhero 2021-04-20 kl. 23:44.
Citera
2021-06-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Jag har ett spann med stulet regn och kastar det i havet som hämnd.

Detta var bra. Producerar en livaktig bild i sinnet. Viktiga psykologiska orden "stulet" och "hämnd" och vattnets ironier i livgivande regn och salt odrickbart hav.
Citera
2021-06-16, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Detta var bra. Producerar en livaktig bild i sinnet. Viktiga psykologiska orden "stulet" och "hämnd" och vattnets ironier i livgivande regn och salt odrickbart hav.

Tack var inspirerad av Anders rönnbloms europa brinner och byggde vidare på den meningen.
Citera
2021-07-02, 21:50
Avslutad
livet i en låda, jag tittar lite ut, stänger till locket det var svart tillslut. Öppnade igen hade locket på glänt , kände en vindpust , det bästa som har hänt.
Citera
2021-07-03, 12:27
Avslutad
En starkt längtan ett pulserande begär kan vara inom räckhåll , kan vara här. Borde man ta chansen borde man slå till. När kroppen vill ha det men sinnet säger till.

Ett guldkorn i öknen som ligger så vackert still. Inom räckhåll så nära det bara kan bli , möjligheten finns men kommer det sluta i en sjuklig mani?
Citera
2021-07-31, 15:19
Avslutad
Stenarna krossar glaset , huset faller snabbt. Orden gör tungan blå men självinsikten finns inte. Anklagelser hot hat och annat haglar. Naglar pressar sig hårt, se dig i spegeln och inse att felet inte är vårt.
Citera
2021-11-07, 22:39
Avslutad
Andning är automatiskt lederna går. Monoton i tonen , stabilt det verkar. Mörker blir till ljus, dag blir till natt. Minuterna tickar iväg , skuggan är åter . Knarrandet är bekant . Insjunket och förutsägbart ,
En ny dag är runt hörnet. Ännu en gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in